خبرگزاری کار ایران

کواچیچ: پیوستن به سیتی رویای هر بازیکن است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۲۱۹

هافبک کروات سابق چلسی رسما به منچسترسیتی پیوست تا جایگزین ایلکای گوندوغان شود. او از پیوستن به سیتی خوشحال است و این تیم را بهترین تیم حال حاضر فوتبال جهان می‌داند.

به گزارش ایلنا و به نقل از اسپورت، باشگاه منچسترسیتی رسما از عقد قرارداد با متئو کواچیچ خبر داد.

طبق اعلام باشگاهی منچسترسیتی این باشگاه با کواچیچ قرارداد چهارساله امضا کرده است تا جایگزین ایلکای گوندوغان شود که راهی بارسلونا شد.

کواچیچ به عقد قرارداد با منچسترسیتی واکنش نشان داد.

او گفت: بسیار خوشحالم که راهی منچسترسیتی شدم. این تیم در شرایط کنونی بهترین تیم فوتبال جهان است. این انتقال جالبی برای من خواهد بود. بی‌صبرانه در انتظار آغاز کار با سیتی هستم.

او ادامه داد: هر کسی این تیم را تحت هدایت گواردیولا می‌بیند به‌خوبی می‌داند که منچستر سیتی چه تیم با کیفیت و خوبی است. سیتی زیباترین فوتبال را با گوآردیولا به نمایش می‌گذارد و پیوستن به این تیم رویای برای هر بازیکن در شرایط کنونی است. اطمینان دارم که زیر نظر گواردیولا به بازیکن بهتری تبدیل می شوم.

منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا توانست فصل رویایی را پشت سر بگذارد و قهرمانی در سه‌گانه را کسب کند. این در حالی است که کواچیچ در چلسی فصلی ناامیدکننده و بدون جام را پشت سر گذاشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز