خبرگزاری کار ایران

تغییر ساعت آخرین تمرین تیم ملی جوانان با حضور اصحاب رسانه

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۶۱۵

ساعت آخرین تمرین تیم ملی والیبال مردان زیر 21 سال ایران برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی جوانان جهان با حضور اصحاب رسانه‌ تغییر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان از 16 تا 25 تیرماه جاری در شهر منامه کشور بحرین پیگیری می‌شود.

قرار بود آخرین تمرین این تیم در تهران ساعت 12 امروز (چهارشنبه هفتم تیر) با حضور اصحاب رسانه در سالن فدراسیون برگزار خواهد شد که ساعت آن به 16 عصر تغییر کرد.

همراه داشتن کارت پوشش خبری وزارت ورزش و جوانان برای ورود به مجموعه ورزشی آزادی تهران و پوشش خبری تمرین تیم ملی جوانان ایران الزامی است.

ششمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال جوانان ایران که از روز جمعه دوم تیرماه در تهران آغاز شده است، از روز پنج‌شنبه هشتم تیر در کشور بلغارستان پیگیری خواهد شد تا ملی‌پوشان جوان ایران پس از چند دیدار تدارکاتی و دوستانه در این کشور، راهی بحرین کشور میزبان رقابت‌های جهانی شوند.

عرشیا بهنژاد، پندار مومنی‌مقدم، فرید حق‌شناس، امیرمحمد گلزاده، مبین نصری، پوریا حسین‌پور، یونس جوان، امیرحسین ساداتی، علی حق‌پرست، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی، شایان سپهری‌فرد، مهدی بیاتی و سجاد جلوداریان بازیکنان دعوت شده به اردوی ششم هستند.

تیم ملی والیبال جوانان در اردوی بلغارستان به ترکیب 12 نفره مسابقات قهرمانی جهان می‌رسد که در صورت مساعدت بهروز عطایی سرمربی تیم ملی بزرگسالان کشورمان، پوریا حسین‌خانزاده نیز در ترکیب نهایی این تیم در منامه قرار خواهد گرفت.

محمدحسین حسینی‌فرد (سرپرست)، غلامرضا مومنی‌مقدم (سرمربی)، مهران زارع، محمد منصوری و امین شاکری (مربیان)، پویا عزیزی (کمک مربی)، عرفان مداح (فیزیوتراپ)، سائد جدیدالاسلام (آنالیزور)، مهدی حسن‌زاده (بدنساز)، حسین غلامزاده (ماساژور) و پیمان اکبری (مدیر فنی) کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان را تشکیل می‌دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز