خبرگزاری کار ایران

تست سالن والیبال بازی‌های آسیایی هانگژو با تمرین توپی شاگردان شعبان خمسه

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۶۲۱

تیم ملی والیبال زیر 16 سال دختر ایران عصر امروز (چهارشنبه هفتم تیر) نخستین تمرین توپی خود را در شهر هانگژو چین انجام داد که به نوعی تست سالن مسابقات والیبال بازی‌های آسیایی این شهر بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 16 سال دختر آسیا از 10 تا 17 تیر به میزبانی شهر هانگژو کشور چین برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال زیر 16 سال دختر ایران که از روز گذشته در دهکده بازی‌های آسیایی هانگژو اسکان یافته است، از ساعت 17 عصر امروز (چهارشنبه 7 تیر) به وقت محلی تمرین توپی خود را در سالن در شماره چهار (Olympic Sport Center) انجام داد. این مجموعه دارای چهار سالن است که همگی به والیبال اختصاص دارد.

فاطمه شعبان خمسه سرمربی تیم ملی ابتدا با اشاره به اهمیت این مسابقات و هدف مهمی که تیم ملی در پیش دارد به وظایف ملی پوشان و افتخارآفرینی برای ایران تاکید کرد. سپس دختران زیر 16 سال با فریاد ایران تمرینات توپی خود را آغاز کردند. ملی پوشان پس از گرم کردن و انجام تمرینات توپی به دو گروه تقسیم شده و بازی کردند.

آیناز باقری، یلدا جعفری، زهرا محمد زاده، لعیا افزونی، نگار ملا حسینی، تینا حیدری، نیلوفر محمدی، کیمیا سهرابی، بهار نوبخت، معصومه قدمی، یسنا آهنکوب و هستی واحدی ترکیب تیم ملی دختران زیر 16 سال در مسابقات قهرمانی آسیا است.

افسانه شکوهی فر(سرپرست)، فاطمه شعبان خمسه (سرمربی)، بهاره نیازی، مهدیه خواجه کلایی و فاطمه ایدلخانی(مربیان)، فهیمه محلوجی(مربی بدنساز)، اکرم حبیب لو (پزشک) و علی برگ‌شادی (آنالیزور) نیز تیم ملی زیر 16 سال دختر ایران را در این مسابقات همراهی می کنند.

مسابقات تیم ملی زیر 16 سال دختر ایران در نخستین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از 11 تیرماه آغاز می شود و نخستین بازی تیم ایران برابر ژاپن انجام می‌شود.

دهکده بازی‌های آسیایی محل برگزاری مسابقات دختران زیر 16 سال آسیا است و ملی پوشان دختر ایران برای نخستین بار تمرین و مسابقه سالن ها را تجربه می‌کنند. محل اقامت ورزشکاران نیز در ساختمان زون یک بلوک 8 دهکده بازی‌ها است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز