خبرگزاری کار ایران

پیروزی مقتدرانه شاگردان شعبان‌خمسه مقابل استرالیا/ صعود ایران به جمع هشت تیم برتر آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۹۰۴

تیم ملی والیبال زیر 16 سال دختر ایران با شکست مقتدرانه استرالیا به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی مسابقات قهرمانی آسیا و جمع هشت تیم برتر رقابت‌ها صعود کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 16 سال دختر آسیا از 10 تا 17 تیرماه در شهر هانگژو چین درحال پیگیری است.

در روز سوم مسابقات تیم ملی ایران برابر استرالیا قرار گرفت و با نتیجه سه بر صفر و با امتیازات 25 بر 15، 25 بر 20 و 25 بر 16 به برتری دست یافت و به عنوان تیم دوم گروه B به مرحله بعد و هشت تیم برتر زیر 16 سال آسیا راه پیدا کرد.

ملی پوشان ایران در ست نخست مسابقات بازی را در دست گرفتند و به راحتی حریف خود را 25 بر 15 شکست دادند.

در ست دوم هم کار خود را با برتری آغاز کردند، اما اشتباهات فردی باعث شد اختلاف امتیاز کمتر شود. استرالیا در این ست دریافت‌های بهتری داشت اما در نهایت دختران کشورمان با نتیجه 25 بر 20 به برتری رسیدند.

در ست سوم هم ملی پوشان ایران عملکرد خوبی داشتند و با بهره‌گیری از تجارب دو ست اول و دوم با نتیجه 25 بر 16 پیروز شدند.

مرحله دوم این رقابت‌ها از فردا (سه‌شنبه 13 تیر) آغاز می‌شود و تیم ایران به همراه ژاپن، چین‌تایپه و ماکائو در مرحله دوم با یکدیگر رقابت‌ می‌کنند که شکست مرحله مقدماتی ایران مقابل ژاپن در این مرحله نیز محاسبه خواهد شد.

بدین ترتیب تیم ملی زیر 16 سال دختر ایران در مرحله بعدی روز سه‌شنبه 13 تیر به مصاف چین‌تایپه می‌رود و روز پنج شنبه با ماکائو روبرو خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز