خبرگزاری کار ایران

الخلیفی: امباپه فقط 2 هفته فرصت دارد تصمیم گیری کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۷۸۰

ناصر الخلیفی، در مصاحبه اختصاصی با لوپاریزین، گفت کیلیان امباپه فقط 2 هفته برای تمدید قراردادش وقت دارد و بعد از آن درهای خروج به روی او باز است.

به گزارش ایلنا، رئیس پاری سن ژرمن امروز در مراسم معرفی سرمربی جدید تیمش، لوئیس انریکه، به صورت ضمنی به کیلیان امباپه اولتیماتوم داد و گفت او به هیچ وجه رایگان پاریس را ترک نخواهد کرد.

الخلیفی کمی بعد از نشست خبری با لوئیس انریکه در مصاحبه‌ای اختصاصی با نشریه لوپاریزین شرکت کرد و این بار به صراحت به امباپه اولتیماتوم داد و گفت او تنها 2 هفته برای تمدید زمان دارد و بعد از آن درهای خروج به روی او باز خواهد شد.

رئیس پاری سن ژرمن در این باره گفت: "ما می‌خواهیم کیلیان بماند ولی او نمی‌تواند مجانی برود. ما با هم توافق شفاهی کرده بودیم و موضوع توافق دقیقا این بود که گفتم. حتی کیلیان در یک مصاحبه این را به صورت علنی اعلام کرد. بنابراین درباره این موضوع هیچ مذاکره‌ای بین ما نخواهد بود".

الخلیفی در ادامه صحبت‌هایش نشان داد که از ارسال نامه کیلیان امباپه به باشگاه شوکه شده و همچنان از دست او عصبانی است. امباپه امسال تابستان در نامه‌ای به مدیران باشگاه اطلاع داد که تابستان آینده با استفاده از بند ویژه در قراردادش از گزینه تمدید خودکار یک‌ساله استفاده نخواهد کرد. به این ترتیب او تابستان آینده بازیکن آزاد خواهد شد و می‌تواند به صورت رایگان به هر تیمی که بخواهد منتقل شود.

رئیس پاری سن ژرمن در ادامه صحبت‌هایش گفت: "وقتی فهمیدم که امباپه می‌خواهد مجانی جدا بشود شوکه شدم. این واقعا ناراحت‌کننده است، چرا که کیلیان پسر خیلی خوبی است. او یک جنتلمن واقعی است. پس چطور می‌شود که چنین کسی بخواهد رایگان برود و بزرگترین باشگاه فرانسه را تضعیف کند. این کیلیانی که می‌شناسیم نیست. وقتی این موضوع را فهمیدم واقعا شوکه شدم و ناراحت بودم".

خبرنگار از الخلیفی پرسید که در میانه بازار نقل و انتقالات تابستانی هستیم و زمان زیادی برای توافق باقی نمانده. رئیس پاری سن ژرمن در پاسخ گفت: "برای همین است که امباپه هفته آینده باید تصمیم بگیرد، حداکثر تا دو هفته دیگر. اگر او نخواهد قرارداد جدیدی امضا کند درها به رویش باز است. این درباره او و هر کس دیگری صادق است. هیچکس بزرگتر از باشگاه نیست. نه هیچ بازیکنی و نه حتی من. این خیلی روشن است".

خبرنگار لوپاریزین پرسید ولی با توجه با قرارداد فعلی کیلیان می‌تواند یک فصل دیگر بماند بدون اینکه قراردادش را تمدید کند. الخلیفی گفت: "استاندارد فوتبال حکم می‌کند که بهترین بازیکن یک تیم نمی‌تواند باشگاهش را مجانی ترک کند. این اتفاق در هیچ جا نمی‌افتد".

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز