خبرگزاری کار ایران

فقط دیبالا لیاقت پوشیدن پیراهن توتی را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۸۰۲

والتر ساباتینی، مدیر ورزشی سابق رم، می‌گوید پائولو دیبالا تنها کسی است که شایستگی پوشیدن پیراهن اسطوره این تیم، فرانچسکو توتی، را دارد.

به گزارش ایلنا، با اینکه در روزهای اخیر شایعاتی درباره پیشنهاد بزرگ باشگاه الهلال عربستان به پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی رم، مطرح شده اما هواداران جالوروسی برای او رویاهای دور و درازی در سر دارند.

دیبالا در شهر رم و هواداران جالوروسی بسیار محبوب است. بسیاری از این هواداران امیدوارند ستاره آرژانتینی بتواند در سال‌های آینده جانشین اسطوره بزرگشان فرانچسکو توتی بشود.

محبوبیت دیبالا در رم تنها به هواداران محدود نمی‌شود. علاوه بر ژوزه مورینیو که فوتبال او را می‌پسندد بسیاری از مسئولان فعلی و سابق باشگاه هم شیفته ستاره آرژانتینی هستند.

والتر ساباتینی که در گذشته مدیر ورزشی رم بوده با ستایش از دیبالا می‌گوید تنها او است که لیاقت به تن کردن پیراهن شماره 10 فرانچسکو توتی را دارد. او در یک مصاحبه گفت: "دیبالا واقعا شایسته پیراهن شماره 10 رم است. او در حال حاضر بهترین بازیکن تیم است. آن هم با اختلاف زیاد. البته اگر دست من بود پیراهن شماره 10 را بازنشسته می‌کردم تا به جز توتی دیگر کسی آن را نپوشد، ولی اگر قرار باشد این پیراهن به بازیکن دیگری تعلق بگیرد او بدون شک دیبالاست. کارهایی که دیبالا در فوتبال و برای رم کرده عالی بوده هر چند که او هنوز خیلی راه در پیش دارد تا برای رم به چهره‌ای مثل توتی تبدیل بشود".

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز