خبرگزاری کار ایران

تکلیف اونانا و لوکاکو در اینتر مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۸۱۰

پیرو آئوسیلیو، مدیر اینترمیلان، با تایید تلاش برای جذب دائمی روملو لوکاکو، تاکید کرد که پیشنهاد یونایتد برای جذب آندره اونانا قابل قبول نیست.

به گزارش ایلنا، باشگاه اینترمیلان هنوز فعالیت چندانی در نقل و انتقالات تابستانی نداشته است. فروش مارسلو بروزوویچ به النصر مهمترین اتفاق نقل و انتقالاتی نراتزوری است. خرید روملو لوکاکو از چلسی و پیشنهاد منچستریونایتد برای جذب آندره اونانا، موضوعات مهمی هستند که پیرو آئوسیلیو در گفت‌وگوی اخیر خود موضع اینتر درمورد آنها را بیان کرد:

انتقال دائمی لوکاکو به اینتر

من دوست ندارم در مورد زمان‌بندی صحبت کنم، بلکه می‌خواهم از اهدافمان بگویم. لوکاکو بخشی از اهداف ما را تشکیل می‌دهد ولی در حال حاضر با چلسی قرارداد دارد. گفت‌وگو برای جذب او هرگز متوقف نشده و می‌دانیم که این بازیکن نمی‌تواند برای دومین سال متوالی به صورت قرضی برای اینتر بازی کند. بنابراین در حال بررسی شرایط لازم برای انتقال دائم لوکاکو هستیم. لوکاکو به خوبی می‌داند که ما تلاش می‌کنیم که او را به اینتر برگردانیم. در تلاش هستیم تا به راه حلی خوب با چلسی دست یافته و این انتقال را نهایی کنیم.

پیشنهاد یونایتد به اونانا و احتمال فروش او

او دروازه‌بان اینتر است و یکی از نقاط قوت ما محسوب می‌شود. دوست داریم با چنین بازیکنان بزرگی ادامه دهیم. البته اگر پیشنهاد خوبی که انتظارات را برآورده کند دریافت کنیم آن را بررسی خواهیم کرد. تا این لحظه که چنین پیشنهادی به دست ما نرسیده است. تمرینات ما از 13 جولای آغاز می‌شود و با توجه به اینکه هیچ اتفاقی رخ نداده اونانا در این تاریخ کنار ما خواهد بود. البته اگر طی این 20 روز پیشنهاد مهمی باشد آن را بررسی خواهیم کرد.

تکلیف سمیر هندانوویچ چه می‌شود؟

گفته می‌شود که اینتر منتظر تعیین شدن تکلیف اونانا است تا سپس در مورد هندانوویچ تصمیم بگیرد. آئوسیلیو در این مورد گفت: "قرارداد او به پایان رسیده است و قرار است طی روزهای آینده در مورد تمدید قرارداد با این بازیکن به جمع‌بندی نهایی برسیم."

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز