خبرگزاری کار ایران

چلسی پیشنهاد اینتر را رد کرد/ یوونتوس خواهان لوکاکو شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۵۲۲

باشگاه چلسی پیشنهاد باشگاه اینتر برای خرید قطعی مهاجم بلژیکی این تیم را رد کرد و حالا احتمال دارد با یک مشتری جدید وارد مذاکره شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از نشریه اتلتیک انگلیس؛ باشگاه چلسی پیشنهاد 30 میلیون یورویی باشگاه اینتر برای خرید قطعی روملو لوکاکو را رد و تأکید کرده که با قیمتی زیر 45 میلیون یورو حاضر به فروش این مهاجم بلژیکی نخواهد بود.

پیش از این پیرو اوسیلیو مدیرورزشی باشگاه اینتر به خبرنگاران گفته بود که چلسی برخلاف سال گذشته، دیگر حاضر نیست که لوکاکو را قرض بدهد و تنها با فروش قطعی بازیکن موافقت خواهد کرد. جوزپه ماروتا مدیراجرایی باشگاه اینتر پیش از این اعلام کرده بود که چلسی به رقمی کمتر از 50 میلیون یورو رضایت نمی‌دهد - همان رقمی که الهلال عربستان برای خرید بازیکن پیشنها داده بود - اما اکنون به نظر می‌رسد که تیم لندنی 5 میلیون یورو تخفیف داده است.

با این حال پرداخت 45 میلیون یورو هم از سوی اینتری‌ها دور از انتظار است و به همین دلیل چلسی آماده دریافت پیشنهاد از دیگر مشتریان ستاره بلژیکی است که ظاهراً یوونتوس هم به آنها اضافه شده است. این در شرایطی است که لوکاکو بارها تأکید کرده که هرگز به رقیب سنتی نراتزوری ملحق نخواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز