خبرگزاری کار ایران

واکنش برونو فرناندز به جدایی دخیا

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۵۵۲

برونو فرناندس اولین هم‌تیمی داوید دخیا است که به خداحافظی او واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید لیاقت او خداحافظی در ورزشگاه پر از تماشاچی اولدترافورد بوده است.

به گزارش ایلنا، داوید دخیا ساعتی پیش با انتشار یک متن رسمی اعلام کرد که دوران دوازده ساله حضورش در منچستریونایتد به پایان رسیده است.

اریک تن‌هاخ اولین کسی بود که از طرف یونایتد به این خداحافظی واکنش نشان داد و از دخیا به خاطر همه تلاش‌هایش در منچستریونایتد تشکر کرد. اما اولین هم‌تیمی دروازه‌بان اسپانیایی که به خداحافظی او واکنش نشان داد برونو فرناندز بود. برونو نشان داد که از شکل خداحافظی او راضی نیست.

دخیا مدتی بود که مذاکرات با باشگاه برای تمدیدش را ادامه می‌داد اما گزارش‌های متعدد حاکی بود که باشگاه در حال طولانی کردن این مذاکرات است و رضایتی به نگه داشتن دخیا ندارد. او شخصا با انتشار یک توییت به طور ضمنی تاخیر عمدی باشگاه در مذاکرات تمدید قراردادش را تایید کرد و در نهایت امروز رسما از شیاطین سرخ کناره‌گیری کرد.

برونو فرناندز در واکنش به خداحافظی دخیا از او به عنوان یکی از اسطوره‌های یونایتد یاد کرد و گفت لیاقت او این نیست که در سکوت خداحافظی کند بلکه باید در ورزشگاه پر از تماشاچی اولدترافورد و با تشویق تماشاچیان با شیاطین سرخ وداع می‌گفت.

واکنش برونو فرناندز به جدایی دخیا

کاپیتان پرتغالی یونایتد در اینستاگرام خود خطاب به دخیا نوشت:" تو به خاطر همه آن خاطرات زیبایی که ساختی لیاقت این را داشتی که در ورزشگاه پر از تماشاچی و در میانه تشویق هواداران خداحافظی کنی. تو در این باشگاه تاریخسازی کردی و اسمت هرگز فراموش نخواهد شد. هیچکس نمی‌تواند این را از تو بگیرد. برای خودت و خانواده‌ات در آینده بهترین آرزوها را دارم".

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز