خبرگزاری کار ایران

پیام احساسی تن هاخ برای خداحافظی دخیا

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۵۵۳

بعد از خداحافظی رسمی داوید دخیا با منچستریونایتد، سرمربی شیاطین سرخ، اریک تن‌هاخ، پیامی منتشر و از او به خاطر خدماتش به این باشگاه قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، داوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی، بعد از 12 سال حضور در منچستریونایتد دقایقی پیش با انتشار پیامی رسما از پایان دوران حضورش در این تیم خبر داد و با هواداران خداحافظی کرد.

اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، که فصل گذشته اولین فصل حضورش را در این تیم سپری کرد و دخیا را به عنوان دروازه‌بان اصلی در اختیار داشت اولین مسئول یونایتدی بود که نسبت به خداحافظی این دروازه‌بان اسپانیایی واکنش نشان داد.

سرمربی منچستریونایتد به سایت باشگاه گفت:" حتی به میدان رفتن در یک بازی با پیراهن منچستریونایتد نیاز به کیفیت بسیار بالا و شخصیت قدرتمند دارد. ما درباره کسی صحبت می‌کنیم که در یک دوره 12 ساله 545 بازی برای یونایتد انجام داده است. این دستاورد ویژه‌ای است به خصوص برای کسی در پست دروازه‌بانی. پستی که شما را در تک تک بازی‌ها بیشتر از هر کس در معرض توجه قرار می‌دهد".

تن‌هاخ در ادامه پیامش درباره خداحافظ دخیا گفت:" او کسی است که هم از طرف هم‌تیمی‌هایش و هم از طرف هواداران به عنوان بازیکن فصل انتخاب شده و چهار بار این جایزه را گرفته است. انی نشان می‌دهد دخیا چه عملکردی داشته. داوید برای همیشه به عنوان یکی از بهترین گلرهای تاریخ این باشگاه به یاد آورده می‌شود. من شخصا از 25 کلین‌شیت او در فصل گذشته سپاسگزارم. در اولین سال حضور من در باشگاه داوید کمک بزرگی به تیم کرد. همه بازیکنان و کادر فنی برای او بهترین آرزوها را دارند و برایش در مرحله بعدی دوران فوتبالی درخشانش آرزوی موفقیت می‌کنند".

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز