خبرگزاری کار ایران

در جریان اردوی ترکیه صورت گرفت

پیروزی سه گله سپاهان در مقابل حریف غنایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۵۶۷

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل خود در دومین دیدار تدارکاتی مقابل تیم جی کی آکادمی غنا به برتری ۳ بر یک دست پیدا کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان عصر امروز از ساعت ۱۶:۳۰ در دیدار تدارکاتی مقابل جی کی آکادمی غنا به میدان رفت، این تیم در لیگ دسته اول غنا بازی می‌کند.

در این دیدار که در اردوی پیش‌فصل سپاهان در کشور ترکیه برگزار شد، ژوزه مورایس از همه بازیکنان خود استفاده کرد تا به آمادگی آن‌ها بیفزاید.

سپاهان در این دیدار با ترکیب اولیه پیام نیازمند، ارشیا سرشوق، محمد دانشگر، محمد حسین روح‌الامین، رامین رضاییان، رضا اسدی، محمد قربانی، امید نورافکن، علی احمدی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو به میدان رفت و در ادامه همه بازیکنان را به ترکیب خود اضافه کرد.

سپاهان در نیمه نخست این بازی با برتری ۳ بر صفر به رختکن رفت و در نیمه دوم نیز از روی نقطه پنالتی، یک گل دریافت کرد تا مسابقه در پایان با نتیجه ۳ بر یک به پایان برسد.

فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و رامین رضاییان در این دیدار برای طلایی‌پوشان اصفهان گلزنی کردند.

گفتنی است، تیم سپاهان از روز دوشنبه روزانه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر به تمرین می‌پردازد و در روزهای گذشته نکات فنی مد نظر سرمربی به بازیکنان منتقل شده است.

کاوه رضایی و رضا شکاری، دو بازیکن جدید تیم سپاهان از ابتدای اردو در جمع طلایی‌پوشان حضور داشتند و رضا اسدی، بازیکن جدید تیم سپاهان نیز در ادامه به تمرینات تیم اضافه شد و همراه با دیگر بازیکنان به تمرین می‌پردازد.

همچنین ژائو پدرو، پائولو دوسانتوس، هوگو آلمیدا و روی مانوئل باندیرا، مربیان پرتغالی تیم فوتبال سپاهان هستند که همراه با ژوزه مورایس، سرمربی تیم سپاهان تمرینات این تیم اصفهانی را زیر نظر دارند.

طلایی‌پوشان قرار است در این اردوی آماده‌سازی چند دیدار تدارکاتی برگزار کنند و روز چهارشنبه هفته گذشته مقابل تیم سوکلیا مولداوی با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی رسیدند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز