خبرگزاری کار ایران

خدمتی: امیدوارم باز هم روی سکو بروم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۰۱۰

ملی‌پوش تفنگ ایران گفت: امیدوارم در این دوره یونیورسیاد هم مثل سال ۲۰۱۵ که رکوردشکنی کردم و ۵ مدال گرفتم روی سکو بروم و صاحب مدال شوم.

به گزارش ایلنا نجمه خدمتی در گفت‌وگویی بعد از انتخابش به عنوان پرچمدار کاروان ایران اظهار کرد: خیلی خوشحالم چون این سومین و آخرین دوره (به خاطر شرایط سنی) حضورم در مسابقات یونیورسیاد است. در بازی‌های دانشجویان دوره قبل در ایتالیا هم پرچم‌دار کاروان ایران بودم. این دومین پرچمداری و سومین دوره حضورم در این مسابقات است.

ملی‌پوش تفنگ در ادامه گفت: فکر می‌کنم بیشترین مدال کسب شده در یونیورسیاد برای من است. امیدوارم در این دوره یونیورسیاد هم مثل سال ۲۰۱۵ که رکوردشکنی کردم و ۵ مدال گرفتم روی سکو بروم و صاحب مدال شوم.

خدمتی در ادامه در جمع خبرنگاران درباره مراسم تجلیل از تیراندازان مدال‌آور گفت: امروز مراسم تجلیل از ورزشکارانی است که در جام‌های جهانی باکو و آلماتی مدال گرفته‌اند. به نوبه خودم به آنها تبریک می‌گویم و امیدوارم در مسابقات بعدی تعداد مدال‌های کسب شده بیشتر شود و همه ما جزو مدال آوران باشیم. این تجلیل و حمایت سبب روحیه بیشتر ورزشکاران در میادین دیگر می‌شود.

او درباره حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو نیز گفت: در اولین دوره بازی‌های آسیایی مدال طلا گرفتم. این سومین حضورم در بازی‌های آسیایی است و امیدوارم که بتوانم باز هم روی سکو بروم.

او در خصوص رکوردشکنی‌ اخیرش نیز گفت: دیروز در دومین دوره مسابقات آزاد که انتخابی بازی‌های آسیایی هم بود توانستم رکورد ایران را در تفنگ که قبلا دست خودم و کرم‌زاده بود را ارتقا دهم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز