خبرگزاری کار ایران

کنایه مرتضی قربانی به حواله خودرو فوتبالیست‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۰۳۰

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: ماشین خارجی و امکانات خارجی به ورزشکاران نمی‌دهیم و پاداش را از بودجه ناچیزی که داریم اختصاص دادیم.

به گزارش ایلنا، مرتضی قربانی در خصوص اهدای حواله خودرو خارجی به ورزشکاران و میزان پاداش در سایر رشته‌ها گفت: به لطف خدا و محبت کارکنان و مربیان و ورزشکاران در تجلیل هم خودکفا هستیم و ماشین خارجی و امکانات خارجی به ورزشکاران نمی‌دهیم و پاداش را از بودجه ناچیزی که داریم اختصاص دادیم. ورزشکاران ما خیلی زحمت می‌کشند. چند ماه کار می‌کنند که بروند روی سکو. ما هم تلاش می کنیم و از معدود فدراسیون هایی هستیم که حقوق می‌دهیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی در خصوص اینکه دبیر در کشتی حقوق می‌دهد، گفت: دبیر وضعش خوب است. احترام به ورزشکار و مربی گذاشتیم و به آنها حقوق می‌دهیم. می‌خواهیم با این اقدامات این ورزش دینی که ۱۹۰ مدال در سال دارد را زنده کنیم و مدال ها را جارو کنیم. چرا باید چین، آمریکا و فرانسه مدال‌ها را ببرند؟ تیراندازی از رشته‌های دینی است و افتخار می‌کنم این عزیزان کار و تلاش می‌کنند و حیف است که سکوی تیراندازی ارتقا پیدا نکند. تمام امکانات را بسیج می کنیم و با ستاد مبارزه تفاهم نامه داریم تا این رشته را در  روستاها ارتقا دهیم. 

وی در خصوص تفاوت فوتبال و سایر کشورها گفت: به نظر من وزارت ورزش و‌کمیته ملی المپیک باید عدالت محوری را سرلوحه قرار دهد. تیراندازی به ابزار نیاز دارد. تپانچه و یا تفنگ ۲۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. بشقاب و ساچمه و فشنگ قیمت بالایی دارد. این ورزش تجهیزات محور و هزینه ان سنگین است. از وزارت ورزش تقاضا داریم  فدراسیون‌های مدال‌آور را بخوانند و ببینند مشکلات انها چیست و چقدر بودجه می‌خواهند. ما ۳۰ نفر را آماده کردیم که به هند بروند ولی بودجه نداشتیم. برای المان هم همین طور بود.حواله ۱۰ خودرو را به ما بدهند مشکل یک سال ما حل می‌شود. این رشته آرامش بخش است و از ۷ ساله تا ۷۰ ساله می‌توانند در آن حضور داشته باشند.

قربانی در مورد حمایت وزارت ورزش در تامین تجهیزات گفت:  ما یک دستورالعمل آماده کردیم به دست وزیر رساندیم و در آستانه امضا توسط ستاد کل نیروهای مسلح است که اگر امضا شود بخشی از مشکلات ما حل شود. بخش عمده تجهیزات ما باید از خارج وارد شود و با استاندارد دنیا مطابق باشد. تجهیزات دیگر کشورها را تیراندازان ما ندارند. تیرانداز ما نمی تواند به مسابقه‌ای برود که رقبای او بهترین و به روز ترین تجهیزات را دارند و با آنها رقابت کند. ورزشکار هم‌خودش نمی‌تواند تجهیزات تهیه کند. باید وزارت ورزش در تامین سلاح ها و تجهیزات به ما کمک کنند 

رئیس فدراسیون تیراندازی در خصوص غیبت مسؤولین وزارت ورزش و کمیته گفت: مسؤولین برنامه ای برای کشتی پیش آمده بود نیامدند. گرفتار شدند نیامدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز