خبرگزاری کار ایران

بیانی: وضعیت استقلال اسفناک است/ دلم برای هواداران استقلال می‌سوزد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۴۲۰

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت و شرایط این تیم صحبت کرد.

شاهین بیانی در گفتگو با ایلنا در خصوص شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: تا چند روز دیگر فصل جدید مسابقات شروع می‌شود و برخی از تیم‌ها آماده‌سازی خوبی داشتند و هم در یارگیری موفق عمل کردند و هم اردوهای خوبی برپا کردند. من دو تیم سپاهان و تراکتور را از این جهت دارای بهترین عملکرد می‌دانم و پرسپولیس هم با اینکه اردوی خارجی از کشور نداشت ولی نقل و انتقالات خوبی داشت و این سه تیم می‌توانند وضعیت خوبی در فصل جدید داشته باشند و مدعیان اصلی قهرمانی هم هستند. طبق معمول هر ساله فکر می‌کنم هفته‌های اول تحت تاثیری تعطیلی طولانی مدت لیگ و بدنسازی کیفیت لازم را نداشته باشد و موتور لیگ از هفته 7-8 روشن می‌شود و تیم‌ها به وضعیت لازم می‌رسند و کم کم چهره تیم‌های مدعی هم مشخص خواهد شد. تا اینجا وضعیت سه تیمی که نام بردم را بهتر از سایرین می‌بینم.

وی در مورد وضعیت استقلال هم گفت: در مورد استقلال چه بگوییم؟ همه چیز اظهر من الشمس است. دیگر وضعیت بدتر از این برای یک تیم سراغ دارید؟ حتی تیم‌هایی که تازه به لیگ برتر صعود کردند هم اوضاع پیش فصل بهتری از استقلال داشتند. نه نقل و انتقالات خوبی داشتیم نه حتی توانستیم ستاره‌های خودمان را حفظ کنیم. همه این‌ها به کنار باشگاه حتی پول بازیکنان را هم پرداخت نکرده و در این شرایط نه تنها اردوی آماده سازی نداشتیم، که حتی تمرینات تیم هم به دلیل اعتصاب تعطیل شد. این شرایط تیمی است که از آن انتظار قهرمانی می‌رود و می‌خواهد با تراکتور و استقلال و پرسپولیس رقابت کند. واقعاً وضعیت اسفناک است و من نمی‌دانم چه بگویم؟

پیشکسوت استقلال ادامه داد: دلم برای هوادار می‌سوزد که نمی‌داند اعتراضش را به گوش چه کسی باید برساند؟ هیچکس متاسفانه پاسخگوی این وضعیت نیست و کسی حتی مسئولیت این شرایط را هم قبول نمی‌کند. الان مقصر اوضاع کنونی استقلال کیست؟ وزارت ورزش؟ سازمان خصوصی سازی؟ موقع تصمیم گیری که می‌شود همه در رأس کار هستند ولی موقع پاسخگویی کسی در دسترس نیست. اگر این تیم به موفقیتی برسد و قهرمانی کسب کند همین آقایان که امروز خودشان را پنهان کرده‌اند اولین نفر می‌آیند و با جام قهرمانی استقلال عکس یادگاری می‌گیرند و آن را حاصل عملکرد خودشان می‌دانند ولی الان کسی نیست پاسخگوی هوادار بیچاره باشد.

بیانی در رابطه با وضعیت جواد نکونام هم توضیح داد: برای او هم به شدت ناراحت هستم. نکونام یکی از مربیان خوب فوتبال ما و یک سرمایه است که می‌تواند در استقلال موفق شود و بعد از آن هم یک سرمربی خوب برای تیم ملی باشد ولی با این اتفاقات و مسائل فکر می‌کنم او روی نیمکت استقلال بسوزد. واقعاً تنها مانده و در وضعیت بدی گیر کرده است. هیچکدام از نفرات اصلی که او خواست جذب نشدند و کلیدی‌ترین مهره‌های تیم هم از دست رفتند. چه کسی می‌خواهد برای محبی و قایدی جانشین پیدا کند؟ این وضعیت تیمی است که فصل قبل هم قهرمان نشد و نیاز داشت برای این فصل تقویت شود ولی تضعیف هم شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این تیم اگر امسال موفقیتی کسب کند به خاطر درایت کادرفنی و از خودگذشتگی بازیکنان بوده است، هرچند کار خیلی سخت است و نباید انتظار معجزه داشت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز