خبرگزاری کار ایران

رسمی: تمدید قرارداد ژابی آلونسو با بایرلورکوزن

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۵۳۰

بایرلورکوزن و ژابی آلونسو یک هفته مانده به شروع فصل جدید قرارداد جدیدی امضا کردند.

به گزارش ایلنا، باشگاه بایرلورکوزن به صورت رسمی اعلام کرد ژابی آلونسو قراردادی تا پایان ژوئن 2026 امضا کرده است.

از زمانی که آلونسو در اکتبر سال گذشته به عنوان سرمربی بایرلورکوزن انتخاب شد، پیشرفت فوق العاده‌ای با این تیم آلمانی داشته است.

این سرمربی اسپانیایی، با وجود اینکه تیمش وضعیت مناسبی نداشت، در رده ششم بوندسلیگا فصل را به پایان رساند و سهمیه حضور در فصل جدید لیگ اروپا را به دست آورد.

تابستان امسال، شایعات زیادی پیرامون آینده آلونسو وجود داشت. گفته می‌شد که او قرار است با رئال مادرید به توافق برسد و در پایان فصل آینده هدایت تیم سابقش را برعهده بگیرد.

او با تمدید قرارداد خود تا سال 2026 به صراحت اعلام کرده که برای طولانی مدت آینده‌اش را در بوندسلیگا و همراه با بایرلورکوزن می‌بیند.

آلونسو پس از تمدید قرارداد گفت:"از اعتمادی که بایرلورکوزن به من کرد بسیار سپاسگزارم. این واقعیت که ما به یک ایده و یک هدف اعتقاد داریم به این معنی است که بین من و مسئولین باشگاه ارتباط نزدیک و اعتماد زیادی وجود دارد. این دلیل دیگری است که من از کارم با همکاران و همه کارمندان بایرلورکوزن بسیار لذت می‌برم. روند فصل گذشته را مثبت می‌بینم اما دستاورد بیشتری می‌خواهم، درست مثل باشگاه. ما در حال کار روی آن هستیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز