خبرگزاری کار ایران

۴ کشتی‌گیر ایران به مرحله نیمه نهایی نوجوانان جهان صعود کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۹۰۵

در ادامه مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جهان، ۴ نماینده ایران راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

به گزارش ایلنا، مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان از صبح امروز (شنبه) در شهر استانبول ترکیه در حال برگزاری است.

نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان مسابقات نوبت صبح، به شرح زیر است:

در وزن ۴۵ کیلوگرم اهورا خاطری در دور نخست با با نتیجه ۱۲ بر ۱ دانیل نگرو از مولداوی را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۵ بر صفر آقاشیرین آقاشرینوف از روسیه را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف ایگناسیو ویلاسنور از آمریکا می‌رود.

در وزن ۵۱ کیلوگرم امیرمحمد نوازی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفر اولجاس ژایونبایف از قزاقستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر صفر نوردولت بکبولاتوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف یاماتو اوگاوا از ژاپن می‌رود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم سجاد پیردایه در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر دانیل گوربویچ از چک را مغلوب کرد وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر یاندرو سوتو ریورا از پورتوریکو را مغلوب کرد. پیردایه در دور بعد با نتیجه ۲ بر ۱ از سد امور بک آسان اولو از قرقیزستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف جمال عباس اف از آذربایجان می‌رود.

در وزن ۷۱ کیلوگرم ابوالفضل حسینی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر تاتسوکی کامیا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر ۲ آلپ ارسلان بگینجوف از ترکمنستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. حسینی در این مرحله به مصاف اسلام کاژاروف از روسیه می‌رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم توحید نوری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ اودن سینکلایر از آمریکا را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد مقابل ساندرو کوراشویلی از گرجستان با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده‌ها را بدست آورد.

رقابت‌های مرحله نیمه نهایی، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز برگزار می‌شود

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز