خبرگزاری کار ایران

طالب‌لو: اتحاد می‌تواند استقلال را به موفقیت برساند(ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۴۴۴

وحید طالب لو با حضور در تمرین امروز استقلال خطاب به هواداران آبی ها گفت صبور باشند و در هر شرایطی تیم را حمایت کنند.

به گزارش ایلنا، وحید طالب لو در خصوص حضورش در تمرین استقلال، اظهار داشت: چندروز قبل با جواد نکونام تماس تلفنی داشتم. خودم هم دلم تنگ شده بود و قلبا دوست داشتم به تمرین استقلال بیایم. تقریبا بعد از ۵ سال و اندی به ایران برگشتم. نکونام هم لطف داشت و من را دعوت کرد. من هم با کمال میل آمدم.

وی با اشاره به وضعیت کمپ حجازی، افزود: از لحظه لحظه حضورم در اینجا لذت می‌برم. می‌بینم تغییراتی ایجاد شده اما واقعا در این چندسال آنطور که باید و شاید این امکانات پیشرفت نکرده است. امیدوارم به زودی شاهد تحولاتی باشیم که بچه‌ها در شرایط بهتری تمرین و خودشان را آماده کنند برای کارهای بزرگی که هواداران انتظار دارند.

دروازه‌بان اسبق استقلال در مورد شرایط پیش فصل این تیم گفت: همه می‌دانند استقلال شرایط خاصی دارد. دیر بسته شده و زمان از دست دادیم ولی بازیکنان باید تمام تمرکز و توان‌شان را بگذارند. می‌بینم که در تمرین واقعا از جان و دل مایه می‌گذارند. امیدوارم این تداوم داشته باشد تا به آنچه خواسته هوادار است برسند. اتحاد می‌تواند ما را به موفقیت برساند.

طالب‌لو تصریح کرد: قبول دارم که شاید بیرون زمین اتفاقاتی رقم می‌خورد و حرف و حدیث‌هایی هست ولی باید تمرکزمان را روی تیم خودمان بگذاریم. اگر این اتفاق بیفتد و خودمان اتحاد داشته باشیم، به توانایی و تلاش خودمان اتکا کنیم، نتایج بهتر و راحت‌تری را رقم می‌زنیم.

دروازه‌بان اسبق استقلال گفت: به نکونام هم گفتم، واقعیت این است که بچه‌ها باید تمام تلاش‌شان را به کار بگیرند. مردم و هواداران متوجه می‌شوند بازیکن تلاش می‌کند. در این صورت نتیجه معنی پیدا نمی‌کند. نتیجه همین زحمتی است که این بچه‌ها می‌کشند. این بزرگترین اتفاقی است که می‌تواند برای استقلال بیفتد.

وی افزود: اگر این اتفاق بیفتد، نتیجه هم حاصل می‌شود. من هم مثل بقیه از هواداران خواهش می‌کنم صبور باشند و حمایت کنند. خودم به عنوان هوادار، فارغ از هر نتیجه طرفدار استقلال هستم. بقیه‌اش مهم نیست.

 

حجم ویدیو: ۵۴.۰۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۲۸ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز