خبرگزاری کار ایران

خداحافظی اجباری بونوچی با یوونتوس

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۸۸۷

لئوناردو بونوچی با انتشار پیامی از یوونتوس و طرفدارانش خداحافظی کرد.

به گزارش ایلنا، لئوناردو بونوچی عصر روز گذشته در ورزشگاه آلیانز حضور داشت و پیام او در اینستاگرام نشان می‌دهد که با هواداران خداحافظی کرده است‌‌.

این مدافع از تور پیش فصل در ایالات متحده آمریکا و سایر بازی‌های دوستانه پیش فصل، از جمله پیروزی 8-0 مقابل تیم جوانان، کنار گذاشته شده بود.

اگرچه بونوچی برای این بازی در لیست تیم حضور نداشت اما در پایان بازی کنار زمین حضور داشت و به هواداران امضا داد. او سپس پیامی را در اینستاگرام منتشر کرد که نشان می‌دهد با تصمیم باشگاه برای جدایی کنار آمده و آن را پذیرفته است.

بونوچی در پیامی نوشت:"اینجا خیلی چیزها یاد گرفتم، سخت جنگیدم و رویاهای زیادی را در واقعیت دیدم. بیشتر از چیزی که فکر می‌کردم، ممکن است. واقعیت امروز، در مکانی که بدون در نظر گرفتن همه چیز همچنان آن را به عنوان خانه خود در نظر می‌گیرم، همچنان به من می‌آموزد که چقدر عشق و محبت می‌تواند فراتر از موقعیت‌هایی باشد که به شما تحمیل می‌شود. از همه شما طرفداران، از روز اول تا امروز، متشکرم!"

به نظر نمی‌رسد بونوچی قصد آویختن کفش‌هایش را داشته باشد و پیشنهاد سمپدوریا و همکاری با آندره‌آ پیرلو به دستش رسیده است. پیشنهاد دیگر مربوط لاتزیو است که این فصل در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کند. این بازیکن 36 ساله هنوز تا ژوئن 2024 با بیانکونری قرارداد دارد و 502 بازی برای این باشگاه انجام داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز