خبرگزاری کار ایران

آنچلوتی: به لونین اعتماد کامل دارم / بلینگام باید هجومی‌تر بازی کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۴۸۰

رئال مادرید روز پنجشنبه تأیید کرد که تیبو کورتوا دروازه‌بان آنها دچار پارگی رباط صلیبی شده و باید تحت عمل جراحی قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، این اتفاق درست در آستانه بازی افتتاحیه رئال مادرید در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو که در روز شنبه در سن مامس انجام خواهد شد، برای دروازه‌بان شماره یک آنچلوتی رخ داد.

پس از انتشار اخبار مصدومیت تیبو کورتوا باشگاه در بیانیه رسمی نوشت: «پس از آزمایش‌هایی که روی تیبو کورتوا انجام شد، مشخص شد که او دچار پارگی رباط صلیبی زانوی چپش شده است. این بازیکن در روزهای آینده تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.» با این شرایط رئال مادرید بدون دروازه‌بان اول خود تیبو کورتوا، اولین بازی را در لالیگا 24/23 در سن مامس انجام خواهد داد.

کورتوا فصل گذشته نیز چندین بازی را به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر از دست داد و لونین جای او را در ترکیب تیم پر کرد. اما مصدومیت فعلی این بازیکن باعث می‌شود که حدود 7 ماه دور از میادین باشد و به نظر می‌رسد که باشگاه نمی‌تواند روی لونین به عنوان دروازه‌بان شماره یک تیمش حساب کند.

 

تمام اعتماد به نفس دنیا برای لونین

کارلو آنچلوتی قبل از بازی افتتاحیه در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد. ایتالیایی اعتراف کرد که از دست دادن کورتوا ضربه بزرگی به تیم او زده اما او به لونین برای جایگزینی تیبو اعتماد کامل دارد.

آنچلوتی گفت: «از نظر احساسی، روز گذشته به دلیل مصدومیت ناگوار یک بازیکن مهم روز خوبی نبود، کاری نمی‌شود کرد و مصدومیت جزئی از فوتبال است. این اتفاقات رخ می‌دهد و اکنون تنها کاری که باید انجام شود این است که برای کورتوا آرزوی بهبودی سریع کنیم و سپس تمام اعتماد به‌نفس دنیا را به لونین بدهیم، آندره دروازه‌بان بزرگی است که قبلاً و همچنین در پیش‌فصل عملکرد بسیار خوبی از خودش به جا گذاشته است. او بازیکن با استعدادی است و ما به او اعتماد کامل داریم. تنها چیزی که لونین نیاز به کسب آن دارد، تجربه بیشتر است.»

 گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد خرید اضطراری مادرید وجود دارد و نام‌هایی مانند داوید دخیا، ناواس و یاسین بونو حوالی تیم شنیده می‌شود. سرمربی مادرید هیچ یک از این نام‌ها را به عنوان اولویت معرفی نکرد اما اعتراف کرد که در حال بررسی گزینه‌های مطرح شده هستند.

کارلتو ادامه داد: «من از لونین بسیار راضی هستم. جذب یک دروازه‌بان دیگر چیزی است که باید به آن فکر کنیم. بدیهی است که پشت لونین دروازه‌بان‌های جوان با پتانسیل زیادی داریم، اما فصل بسیار طولانی است. چند روز آینده در مورد این قضیه فکر خواهیم کرد. اما به عنوان گزینه دوم، زیرا ما به لونین ایمان زیادی داریم.»

 این فصل سانتیاگو برنابئو بعد از 14 سال بدون کریم بنزما آماده لالیگا می‌شود و حالا شاهد دوران جدیدی در این تیم خواهیم بود.

آنچلوتی در مورد خط حمله تیمش برای فصل پیش رو گفت: «در خط حمله بسیار خوب هستیم. ما گزینه‌های مختلفی داریم. دو بازیکن به تیم اضافه شده‌اند و نکات مثبت زیادی به تیم اضافه کرده‌اند. خوسلو در محوطه جریمه ویژگی‌های زیادی دارد و براهیم می‌تواند راه‌حل‌های بیشتری بین خطوط به ما ارائه دهد.»

 مادرید در پنجره نقل و انتقالات جود بلینگهام هافبک انگلیسی را با 103 میلیون یورو (113 میلیون دلار) از بوروسیا دورتموند به خدمت گرفت.

آنچلوتی امیدوار است بلینگهام بتواند نفس خط هافبک تیم را که فصل گذشته تا حد زیادی به لوکا مودریچ و تونی کروس کهنه‌کار متکی بود، تازه کند. ایتالیایی همچنین ادعا کرد که بلینگهام می‌تواند نقش هجومی‌تری نسبت به آنچه که قبلاً برای دورتموند بازی کرده در رئال ایفا کند.»

کارلتو ادامه داد: «فکر می‌کنم اگر جود هجومی‌تر بازی کند تأثیر بیشتری در بازی خواهد داشت و اگر مثل یک مهاجم مرکزی بازی کند، خطرناک‌تر است.»

 مادریدی‌ها در تلاش هستند که در فصل پیش رو ناکامی فصل گذشته را که با 10 امتیاز کمتر نسبت به بارسلونا در لیگ دوم شدند و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان توسط منچستر سیتی حذف شدند، در این فصل جبران کنند. در جای دیگر روز یکشنبه، بارسا مدافع عنوان قهرمانی کارش را مقابل ختافه آغاز خواهد کرد و دوشنبه اتلتیکو مادرید میزبان گرانادا خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز