خبرگزاری کار ایران

ستاره پاری سن ژرمن در لیست خرید چلسی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۵۷۹

مائوریسیو پوچتینو به مدیران چلسی اطلاع داده خواهان جذب مارکو وراتی از پاری سن ژرمن است.

به گزارش ایلنا، گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی پس از هایجک مویزس کایسدو از برایتون توسط لیورپول، برنامه جدیدی را ترتیب داده است. چلسی هافبک برایتون را در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی زیر نظر داشت و سه پیشنهاد رد رسمی برای خرید بازیکن هم ارسال کرد اما برایتون مخالفت کرد.

آن‌ها چهارمین پیشنهاد را هم ارائه کرده‌اند اما لیورپول وارد رقابت شد و این بازیکن را جذب کرد. لیورپول پس از جدایی فابینیو و جردن هندرسون به جذب هافبک نیاز شدیدی داشتند. با این حال فوت مرکاتو گزارش داد که مائوریسیو پوچتینو پس از توافق برایتون با لیورپول یک گزینه جدید را برای تقویت خط میانی چلسی انتخاب کرده است.

در این هفته گزارش شده بود پاری سن ژرمن به مارکو وراتی اطلاع داده تا باشگاه جدیدی پیدا کند. وراتی بیش از یک دهه در پایتخت فرانسه حضور داشت و اکنون به درب خروج از باشگاه نزدیک شده است.

این ملی پوش ایتالیایی 11 سال را در پایتخت فرانسه گذراند و بیش از 400 بازی برای آن‌ها انجام داده است. او در تابستان با رد دو پیشنهاد الهلال خواستار ادامه همکاری با پاری سن ژرمن بود.

اگرچه گفته می‌شود اتلتیکو مادرید هم یکی از مشتریان جدی وراتی است اما رسانه فرانسوی در گزارش جدیدش تأیید کرده که چلسی شانس بیشتری برای جذب این بازیکن دارد.

چلسی در این تابستان تعداد زیادی هافبک از جمله میسون مونت، روبن لوفتوس چیک، انگولو کانته و متئو کواچیچ را از دست داد. هایجک کایسدو توسط لیورپول، آبی‌ها را وادار کرده تا به دنبال یک هافبک دیگر باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز