خبرگزاری کار ایران

بیانی: مقابل صنعت نفت حسابی غافلگیر شدم/ خطیر به داد استقلال برسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۷۱۶

پیشکسوت استقلال به تمجید از عملکرد این تیم مقابل صنعت نفت پرداخت.

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت استقلال در شروع لیگ برتر اظهار داشت: استقلال با مشکلات زیادی پا به لیگ برتر گذاشت ولی عملکرد این تیم مقابل صنعت نفت واقعاً خوب و حتی فراتر از انتظار بود. من به شخصه تصور این را داشتم که استقلال بتواند در این بازی پیروز شود ولی انتظار چنین نمایش خوب و دلچسبی را نداشتم. جواد نکونام نشان داد انگیزه بالایی برای این فصل دارد و این انگیزه را به خوبی به بازیکنانش منتقل کرد.

وی افزود: برخلاف اینکه گفته می‌شد نکونام یک سرمربی تدافعی است ولی دیدیم او در تیمی مثل استقلال با سبک و سیاقی مطابق با این تیم بازی خواهد کرد و اینطور نیست که همه جا به یک شکل باشد چرا که خوبی می‌داند هواداران استقلال روش تدافعی را نمی‌پسندند. من نمایش دلچسبی از استقلال در این بازی دیدم و حقیقتاً به تیم امیدوار شدم.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: بردن صنعت نفت در آبادان آنهم در فصل تابستان و این آب و هوا واقعاً کار بزرگی است. در حال حاضر در خوزستان حتی تماشاگر هم به سختی می‌تواند کنار زمین بازی را نگاه کند چه رسد به اینکه بخواهی 90 دقیقه دوندگی داشته باشی و در زمین بازی کنی. این غیرت و تعصب بچه ها را به لباس استقلال می‌رساند.

بیانی در پایان با اشاره به مشکلات باشگاه توضیح داد: استقلال 3 امتیاز مهم به دست آورد ولی نباید از کمبودهای تیم غافل شد. خطیر باید در اینجا به تیم کمک کند و به داد استقلال برسد و نیازهای کادرفنی را در بخش بازیکن برآورده کند. نکونام کارش را به نحور احسن انجام داد و حالا نوبت مدیریت است که سهم خودش را در موفقیت تیم ایفا کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز