خبرگزاری کار ایران

درخواست هواداران رئال مادرید در فضای مجازی: راموس را برگردانید

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۰۶۲

پس از مصدومیت ادر میلیتائو، هواداران رئال مادرید خواهان بازگشت سرخیو راموس هستند.

به گزارش ایلنا، شب گذشته در جریان پیروزی 2-0 رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو، ادر میلیتائو، مدافع برزیلی کهکشانی ها بدلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد و مشخص بود که رباط صلیبی او دچار پارگی شده است.

امروز با تأیید رباط پاره کردن میلیتائو از سوی رئال مادرید، او دست کم 6 ماه از میادین دور خواهد بود تا کارلو آنچلوتی در بسیاری از بازی های این فصل مدافع مورد علاقه اش را در اختیار نداشته باشد.

پس از دوری طولانی مدت ادر میلیتائو، هواداران رئال مادرید در فضای مجازی خواهان بازگشت سرخیو راموس، اسطوره و کاپیتان سابق تیم شان هستند. طرفداران لوس بلانکوس زیر پست های آخر اینستاگرام رئال مادرید به صورت پرشمار درخواست بازگشت راموس به مادرید را دارند و در توییتر نیز توییت های بسیاری در خصوص حضور دوباره ال کاپیتانو در خانه منتشر شده است. سرخیو راموس که اکنون بازیکن آزاد به شمار می آید، در تابستان 2021 به پاری سن ژرمن پیوست و پس از 2 فصل حضور در پاریس، از باشگاه فرانسوی جدا شد.

با وجود درخواست های فراوان هواداران رئال مادرید برای بازگشت سرخیو راموس، خوزه فلیکس دیاز از مارکا گزارش می دهد که مدیران این تیم برنامه ای برای بازگشت راموس به سانتیاگو برنابئو ندارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز