خبرگزاری کار ایران

حسینی: پیروزی در لیگ ایران خیلی سخت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۹۱۹

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل استقلال خوزستان، گفت: تیم‌هایی که از لیگ پایین‌تر می‌آیند، در شروع فصل بسیار باانگیزه هستند و لیگ برتر را عرصه‌ای برای نمایش توانایی خود می‌بینند

به گزارش ایلنا، سید مجتبی حسینی بعد از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل استقلال خوزستان گفت: این برد را به همه مردم اراک، به‌ویژه بانوان و هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند، تبریک می‌گویم. بازی بسیار دشواری بود. تیم‌هایی که از لیگ پایین‌تر می‌آیند، در شروع فصل بسیار باانگیزه هستند و لیگ برتر را عرصه‌ای برای نمایش توانایی خود می‌بینند.

وی با بیان اینکه استقلال خوزستان تیمی سازماندهی شده بود، گفت: حریف سیستم بازی خودش را عوض و با پنج مدافع بازی کرد. در ابتدای بازی باید به گل می‌رسیدیم تا این‌قدر سختی نکشیم، اما بچه‌ها آرامش خود را حفظ کردند. فرصت‌های خوبی در نیمه اول داشتیم و باید گل می‌زدیم. در شروع نیمه دوم اسیر ضد حملات حریف شدیم و آلومینیوم دقایق زیادی عملکرد خوبی نداشت. با تغییر سیستم و نفرات توانستیم انرژی خوبی به تیم بدهیم و به گل رسیدیم.

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد قهر طولانی‌مدت این تیم با پیروزی خاطرنشان کرد: از بهمن سال گذشته نبرده بودیم. پیروزی در لیگ ایران خیلی سخت است. تیمی مانند گل‌گهر سیرجان با هزینه آنچنانی که داشت، امروز مساوی کرد. در فوتبال ایران تیم‌ها سازماندهی شده و بسیار فشرده بازی می‌کنند. قول می‌دهیم هفته به هفته بهتر بازی کنیم و اگر ببریم، خیلی خوب می‌شود.

حسینی درباره ناهماهنگی میان بازیکنان آلومینیوم تصریح کرد: این اتفاق به‌خاطر بی‌نظمی نبود و به‌دلیل فشردگی و پرس بازیکنان حریف اتفاق افتاد. سال گذشته با استقلال خوزستان در جام حذفی بازی کرده بودیم و این تیم را به‌خوبی می‌شناسم. این تیم در دیدارهای خارج از خانه، بر مبنای توپ‌گیری و ضدحمله بازیکنان کناری بازی می‌کند.

وی در مورد خروج‌های اشتباه احمد گوهری، دروازه‌بان آلومینیوم اراک عنوان کرد: هفته‌های ابتدایی لیگ را می‌گذرانیم. در مصاحبه قبل از بازی هم گفتم نباید به  اشتباهات فردی بازیکنان گیر بدهیم. اینها جوان هستند و اشتباه فردی در فوتبال پیش می‌آید. باید شاکله تیم به گونه‌ای باشد که فوتبال خوبی بازی کنیم و این موارد را حتماً در آنالیزها رعایت خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز