خبرگزاری کار ایران

بیرانوند: یک هزار تومانی از فصل جدید نگرفته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۳۰۳

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: هیات‌مدیره و مدیرعامل را از اول فصل ندیده‌ایم. در این دو، سه ماه سر تمرین هم نیامده‌اند که حداقل یک خسته نباشید بگویند و صحبت‌های خود را مطرح کنند.

به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم پرسپولیس پس از پیروزی این تیم مقابل تراکتور، با اشاره به مشکلات موجود در باشگاه گفت: این برد را به هواداران و اعضای تیم تبریک می‌گویم. به هواداران تراکتور هم تبریک می‌گویم که سنگ تمام گذاشتند. هیچ صحنه‌ای ندیدم که بی‌احترامی کنند. تیم خوبی دارند و امیدوارم سال خوبی را پشت سر بگذارند.

سه ماه است که مدیرعامل و هیات مدیره را ندیده‌ایم

او با بیان اینکه وحید امیری همه مشکلات را مطرح کرد، ادامه داد: نماینده ما امیری بود که صحبت‌ همه بچه‌ها را مطرح کرد. همه انتظار دارند از تیمی که سال قبل سه قهرمانی آورد، استقبال خوبی برای فصل جدید شود. هیات مدیره و مدیرعامل را از اول فصل ندیده‌ایم. در این دو سه ماه سر تمرین هم نیامده‌اند که حداقل یک خسته نباشید بگویند و صحبت‌های خود را مطرح کنند.

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: این نفرات از جان و دل مایه می‌گذارند تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. همه از بیرون فکر می‌کنند داخل پرسپولیس گل و بلبل است. تمام تیم‌ها را ببینید، حتی برای اول فصل هم ۲۰ تا ۱۵ درصد قراردادها را گرفته‌اند اما در پرسپولیس خبری نیست. ما خودمان یک چیزی یاد گرفته‌ایم که وقتی وارد حواشی نمی‌شویم و اعتصاب نمی‌کنیم، نتیجه خوبی به دست می‌آید. هر کس جای ما بود شاید به جای سه، چهار روز، ۲ هفته اعتصاب می‌کردند. ما قدرت زیادی داریم اما دنبال این چیزها نیستیم و پرسپولیس به همین دلیل سال‌ها است قهرمان می‌شود.

یک هزار تومانی از فصل جدید نگرفته‌ایم

او در پایان با بیان اینکه امیدوار است درویش سر تمرین تیم حاضر شود، توضیح داد: من امیدوارم آقای درویش را فردا ببینیم. ایشان واقعا زحمت می‌کشند اما تا الان ما چیزی ندیده‌ایم و از او خواهش می‌کنم فردا بیایند و حرفی بزنند. حتی اگر شرایط مالی خوب نباشد، حداقل یک قولی به این نفرات بدهند. ۲۰ - ۳۰ درصد آپشن‌های فصل قبل باقی است و از فصل جدید هم ما یک هزار تومانی نگرفته‌ایم. قانون هر باشگاهی است که قبل از شروع فصل ۱۵ درصد می‌دهند، اما تا کنون چیزی ندیده‌ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز