خبرگزاری کار ایران

پاشازاده: استقلال مثل بازی با صنعت نفت باشد ملوان را شکست می‌دهد/ نبود تماشاگران در این بازی جای تاسف دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۳۹۰

پیشکسوت استقلال در مورد برتری مقابل صنعت نفت و بازی با ملوان صحبت کرد.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص تقابل استقلال و صنعت نفت در هفته نخست لیگ برتر اظهار داشت: استقلال عملکرد خوبی در این بازی از خودش نشان داد و کاملاً شایستگی رسیدن به این پیروزی را داشت و حتی اگر خوش شانس‌تر و با دقت‌تر بود می‌توانست گل‌‌های بیشتری هم به ثمر برساند. این عملکرد خوب و این نتیجه واقعاً باعث شد به استقلال این فصل امیدوار شویم.

وی افزود: مشکلات استقلال در این فصل زیاد است که بارها به آن اشاره شده ولی خب تاثیری روی عملکرد فنی بازیکنان نگذاشته بود و نمایش خوبی که از آنها انتظار می‌رفت را مقابل صنعت نفت دیدیم و امیدوارم این روند در هفته‌های آینده هم ادامه داشته باشد و مقابل ملوان و سایر بازی‌ها هم چنین عملکرد و نتیجه‌ای از آبی‌پوشان ببینیم.

پیشکسوت استقلال در مورد تقابل با ملوان هم گفت: ملوان تیم خوبی است و با توجه به سبک بازی مهدی تارتار این تیم سخت امتیاز می‌دهد و می‌بازد و کار سختی مقابل این تیم در پیش است ولی اگر همان نمایش بازی اول را از استقلال در این بازی هم ببینیم می‌توانم بگویم کسب سه امتیاز در این بازی کار سختی نخواهد بود.

پاشازاده در مورد نبود تماشاگران در این دیدار هم گفت: واقعاً جای تاسف دارد که استقلال بدون تماشاگرانش باید بازی کند و این یعنی امتیاز میزبانی از این تیم عملاً گرفته شده است. وقتی تماشاگر نباشد فرقی نمی‌کند بازی کجا برگزار می‌شود. امیدوارم با این وجود استقلال دست پر از زمین بیرون بیاید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز