خبرگزاری کار ایران

سامره: بازیکنان با جیب خالی برای استقلال بازی می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۵۴۸

سرپرست تیم فوتبال استقلال به تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم پرداخت و گفت آنها با جیب خالی برای تیم مایه می‌گذارند.

به گزارش ایلنا، علی سامره پس از برتری یک بر صفر استقلال در دیدار خانگی با ملوان اظهار داشت: بچه‌ها با توجه به اینکه خیلی زحمت کشیدند، ولی آنگونه که باید و شاید خوب نبودند. خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم، ولی تیم ما کار دارد. امیدواریم مسئولان و کسانی که درباره استقلال نظر می‌دهند، هر طور که می‌توانند مشکلات را حل کنند.

وی ادامه داد: بچه‌ها با جان و دل و جیب خالی برای باشگاه مایه می‌گذارند. تمام تلاش و هدف آنها این است که تیم به خاطر هواداران نتیجه بگیرد. مسئولان مملکت ما موظف هستند که به خواسته این هواداران، باشگاه و بازیکنان توجه کنند. اینها چیز اضافه‌ای نمی‌خواهند و حق و حقوق‌شان را می‌خواهند. حداقل درخواست آنها این است که تیم یک اسپانسر درست و حسابی داشته باشد و این مشکلات مالی برطرف شود.

سامره در مورد مصاحبه نکردن بازیکنان، عنوان کرد: تصمیم باشگاه بود.

وی در خصوص ثبت قرارداد بازیکنان، گفت: نمی‌دانم. علی خطیر در‌این مورد مسلط است اما مشکل داریم. مشکلات واقعا زیاد است. نمی‌توانیم دانه دانه ورود کنیم. مسؤولین و دولت باید کمک کنند که مشکلات کمتر شود.

سرپرست استقلال اظهار داشت: مشکلات زیاد است. اگر بخواهیم دانه به دانه به مشکلات ورود کنیم، خود به خود در همین جایی هم که الان هستیم، قرار نمی‌گرفتیم. مشکلات زیاد است، امیدواریم مسئولان دولت کمک کنند و مشکلات کمتر شود.

سامره درباره ترکیب استقلال و مشکلاتی که برای جذب بازیکنان وجود داشته است و دارد، تصریح کرد: جواد (نکونام) تقریباً تنها بوده است. شرایط در جذب بازیکنان سخت بوده است، چون هم مشکلات مالی و هم سقف بودجه اجازه نمی‌دادند، ولی او با وجود تمام این مشکلات مانده است و کار خود را انجام می‌دهد که جای تشکر دارد. او امیدوار است که این مشکلات برطرف شود.

وی در پایان درباره موضوع سقف قرارداد گفت: ما صد درصد رعایت کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز