خبرگزاری کار ایران

روشن: ماندن حسینی برای استقلال و خودش اتفاق خوبی بود/ سپاهان پرمهره‌ترین تیم لیگ است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۱۴۷

پیشکسوت استقلال در مورد تقابل با ملوان و بازی هفته آینده با سپاهان صحبت کرد.

 

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت استقلال در دو هفته گذشته لیگ برتر اظهار داشت: استقلال با مشکلات زیادی فصل را شروع کردهع ولی تا اینجای کار توانسته خودش را خوب مدیریت کند و جلو ببرد و همین شش امتیازی که کسب کرده کار با ارزشی است که در ادامه لیگ به تیم کمک می‌کند. نتایج هفته‌های اول همیشه در سرنوشت یک تیم تا پایان فصل تاثیر بسزایی دارد. استقلال تا اینجا نتایج خوبی کسب کرده و امیدوارم در ادامه هم همین روند را ببرد.

وی در مورد تقابل استقلال با ملوان هم گفت: شاید از لحاظ فنی بازی خوبی نبود و خیلی‌ها بگویند چنگی به دل نزد ولی تیم‌ها ابتدای فصل معمولاً کیفیت بالایی ندارند و مهم نتایجی است که کسب می‌شود. معمولاً چند هفته زمان می‌برد تا یک تیم به آن انسجام لازم برای نمایش با کیفیت خودش برسد و از الان نباید به دنبال بازی زیبا بود. ملوان هم تیم دست و پا بسته‌ای نیست و هیچ تیمی نمی‌تواند به راحتی آنها را شکست دهد.

روشن در مورد وضعیت استقلال هم گفت: استقلال تیم خوبی است ولی هنوز نواقصی دارد که باید برطرف شود. اینکه نکونام تیمش در حال بردن است ولی خودش از شرایط راضی نیست و این را علنا در صحبت‌هایش عنوان می‌کند اتفاق خوبی نیست. به نظرم خطیر در بحث مدیریت نتوانسته خوب عمل کند و نیازهای کادرفنی را برآورده کند و اگر این شرایط ادامه پیدا کند استقلال به مشکل خواهد خورد. تیم در خیلی از پست‌ها یا بازیکن تخصصی ندارد یا جانشین برایشان روی نیمکت نیست. در خیلی از پست‌ها اگر یک بازیکن محروم یا مصدوم شود باید بازیکن غیر تخصصی به جایش در آن پست بازی کند و این برای استقلال خوب نیست. 

روشن در مورد وضعیت حسین حسینی هم توضیح داد: خوشحالم حسینی در استقلال ماند و از ابتدا هم رفتن سراغ جانشین برای او و مذاکره با بیرانوند کار اشتباهی بود. حسینی فصل قبل به دلایلی کیفیت خودش را نتوانست ارائه دهد ولی فکر میکنم امسال دیگر سال او باشد و در این دو بازی هم خیلی خوب عمل کرد. برای او و برای استقلال خوشحالم که شرایط ادامه همکاری‌شان فراهم شد و حالا ثمراتش را می‌بینید. به نظرم او باید همین روند را تا پایان فصل حفظ کند و اگر اینطور باشد حتی می‌تواند پیراهن شماره یک تیم ملی را هم در جام جهانی داشته باشد. 

وی در رابطه با تقابل استقلال با سپاهان هم گفت: سپاهان در حال حاضر پر مهره‌ترین تیم لیگ برتر است و برخلاف استقلال اتفاقا در هر پست سه بازیکن خیلی خوب و با کیفیت در اختیار دارد. نیمکت نشینان سپاهان به هر تیم دیگری بروند در ترکیب اصلی بازی خواهند کرد. بردن این تیم آنهم در اصفهان کار خیلی سختی است و به نظرم اگر استقلال بتواند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد قدم بلندی در مسیر قهرمانی برداشته است. 

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در روزهای باقی مانده تا پایان فصل نقل و انتقالات، استقلال بتواند مهره‌های مد نظرش را در اختیار بگیرد و خواسته‌های نکونام برطرف شوند چون همانطور که گفتم در ادامه با این وضعیت تیم به مشکل خواهد خورد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز