خبرگزاری کار ایران

خلیل‌زاده: دلم روشن است نتیجه خوبی می‌گیریم / ما یک اسلحه پنهان داریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۷۷۵

بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت هواداران «اسلحه پنهان» این تیم هستند و امیدوار است با نمایش خیلی خوب به لیگ قهرمانان صعود کنند.

به گزارش ایلنا، شجاع خلیل‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تراکتور ایران برابر الشارجه امارات اظهار داشت: امیدوارم یک بازی تماشاگرپسند ارائه کنیم. ما یک اسلحه پنهان داریم که آنهم هواداران هستند و از آنها می‌خواهم که فردا به ورزشگاه بیایند. امیدوارم با یک نمایش خوب به مرحله گروهی لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم که برای ما خیلی حساس است. دلم برای بازی فردا روشن است و به لطف خدا ان‌شاءالله در بازی فردا موفق باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به نظرش تراکتور پتانسیل صعود به مرحله بعد را دارد، گفت: تجربه ما بهتر از بازی اول در لیگ است. یک اشتباه در لیگ قهرمانان باعث شکست و حذف‌مان می‌شود. الشارجه بازیکنان خوب و بزرگی دارد. تیم ما جوان است و نیاز به تجربه دارد. برای رفتن به مرحله گروهی باید خیلی خیلی تلاش کنیم. برای بازی فردا باید بیشتر از چیزی که هستیم تلاش کنیم تا به مرحله گروهی صعود کنیم. همانطور که مربی ما همیشه می‌گوید، یکسری تمرینات خوب داشتیم و امیدوارم فردا همان‌ها را در زمین ارائه کنیم. مطمئنم از بازی با سربلندی بیرون خواهیم آمد.

خلیل‌زاده درباره شرایط روحی بازیکنان تراکتور نیز توضیح داد: شرایط بازی فردا با لیگ متفاوت است. ما تمام تلاش‌مان را برای بازی فردا انجام می‌دهیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

وی در واکنش به اظهارات جنجالی امیرحسین حسین‌زاده پس از بازی مقابل پرسپولیس مبنی بر اینکه «در تیم همدلی نیست و برای برخی بازیکنان شکست برابر پرسپولیس اهمیتی نداشته است،» گفت: این بازی با بازی‌های لیگ متفاوت است. بازیکنان حریف با یکی، دو تا باخت خودشان را نمی‌بازند و امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم. حسین‌زاده با عصبانیت صحبتی کرد و بعدا از بازیکنان عذرخواهی کرد. نباید این موضوع را وارد حاشیه کرد. مهم تیم بودن ماست که باید فردا این را نشان دهیم و در بازی پیروز باشیم. مطمئنم بهترین نتیجه را خواهیم گرفت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز