خبرگزاری کار ایران

همدانی: استقلال مقابل سپاهان بی گدار به آب نزند/ هر تیمی میانه میدان را مال خود کند شانس برد دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۳۹۰

پیشکسوت استقلال در مورد تقابل حساس امروز این تیم با سپاهان صحبت کرد.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت استقلال در دو هفته گذشته لیگ برتر اظهار داشت: استقلال مقابل صنعت نفت توانست عملکرد خوبی داشته باشد با وجود اینکه به نظر می‌رسید با توجه به مشکلات باشگاه انتظار زیادی در این فصل از آبی‌پوشان نرود ولی با عملکرد خوب مقابل صنعت نفت توانستند نگاه ها را به خودشان تغییر دهند. در هفته دوم مقابل ملوان استقلال آن نشاط و شادابی بازی با صنعت نفت را نداشت ولی به هر جهت توانست یک برد اقتصادی به دست بیاورد و سه امتیاز را به حساب خودش واریز کند.

وی در خصوص دیدار حساس استقلال و سپاهان در هفته سوم لیگ گفت: استقلال با شش امتیازی که تا کنون کسب کرده موفق شده در بالای جدول با سپاهان و پرسپولیس هم امتیاز شود تا دیدار هفته سوم آبی پوشان مقابل طلایی پوشان اصفهانی حساس تر شود. سپاهان شرایط کاملاً متفاوتی با آبی پوشان دارد و همین امر جذابیت بازی را بیشتر می کند. تیم مورایس از همه جهت یک تیم کامل است و همه شرایط برای آنها و موفقیتشان فراهم است.

پیشکسوت استقلال در ادامه تصریح کرد: شرایط استقلال و سپاهان بسیار متفاوت است، طلایی پوشان بهترینهای لیگ را جذب کردند اما استقلال نتوانست مهره‌های مورد نظر کادر فنی را به خدمت بگیرد، حتی چند بازیکن که قرار بود به استقلال بیایند به یکباره به سپاهان پیوستند. این تیم بهترین اردو و تمرین پیش فصل را برگزار کرد اما نکونام نتوانست حتی برای ۴ روز بازیکنان را دور هم در تهران جمع کند و این تفاوت‌ها بخاطر منابع مالی بود که باعث شد فاصله این دوتیم‌ زیاد شود.

همدانی در ادامه خاطرنشان کرد: به نظرم استقلال نباید امروز بی گدار به آب بزند چرا که یک امتیاز در خانه حریف آن‌هم با شرایطی که سپاهان دارد قابل قبول است، اگرچه باشناختی که ما از نکونام و بازیکنانش داریم او برای برد به میدان خواهد آمد و بازیکنانش تا سوت پایان می جنگند. اما این را هم بدانیم هر مربی برای هر بازی تفکرات خاصی دارد.

او در مورد پیش بینی در خصوص نتیجه بازی تصریح کرد: نتیجه بازی که قابل پیش بینی نیست ولی به نظرم جنگ هافبک‌های دو تیم‌ هم دیدنی خواهد بود، هافبک هایی که می خواهند مقابل مربیان تیم ملی بازی خوبی به نمایش بگذارند تا به اردوی تیم ملی دعوت شدند. هر تیمی که کمربند میانی را محکمتر ببندد بطور حتم موفق خواهد شد. بنابراین کادر فنی دوتیم‌ بهترین هافبک‌های خودرا به زمین خواهند فرستاد تا میانه زمین را از آن خود کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز