خبرگزاری کار ایران

اقدام عجیب منصوریان پیش از جدال با ملوان بندانزلی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۴۰۴

سرمربی فولاد خوزستان پیش از جدال با ملوان اقدامی عجیب برای خط زدن یکی از بازیکنان تیمش در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منصوریان که فصل گذشته توانسته بود نتایج نرمالی در هفته‌های پایانی با این تیم کسب کند، در ادامه برای ادامه همکاری با مخالفت‌های شدیدی خصوصا از سوی هواداران مواجه شد. 

او اما در نهایت فصل را بار دیگر با فولاد خوزستان استارت زد اما دو شکست در دو هفته ابتدایی جایگاه او را کاملا با خطر و سقوط مواجه کرده است. 

در این بین بازیکنان و اعضای تیم برای کم کردن فشارها اقدام به انتشار استوری های حمایتی در صفحه شخصی خود کردند و از هواداران خواستند با حمایت بیشتر و کاهش فشارها، به آنها برای دستیابی به نتایج بهتر کمک کنند. 

در این بین یکی از بازیکنان تیم بعد از فشار شدید هواداران و فحش‌هایی که در کامنت‌ها به واسطه این حمایت صورت گرفت، استوری خود را بعد از چند ساعت پاک کرد. این بازیکن البته به نزدیکان خود اعلام کرد که با توجه به اقدامش برای دریافت تیک آبی و احتمال رد شدن آن به واسطه فحاشی ها و ریپورت‌ها، پست حمایتی خود را پاک کرده است. 

با این حال علیرضا منصوریان به دلیل پاک شدن این پست حمایتی، این بازیکن را از لیست دیدار با ملوان بندرانزلی خط زد!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز