خبرگزاری کار ایران

رفیعی: اشتباه من باعث شد بچه‌ها تحت فشار قرار گیرند / عذرخواهی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۸۳۲

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد مسئولان باید تلاش کنند با این شرایط بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در ایران برگزار نشود.

به گزارش ایلنا، سروش رفیعی پس از تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، گفت: فقط می‌خواهم خیلی کوتاه دو سه نقطه را بگویم، ابتدا بابت اینکه روز خوبی نداشتم عذرخواهی می‌کنم. از کادر فنی، هواداران و صمیمانه از همه رفیقان و هم‌تیمی‌هایم عذرخواهی می‌کنم. دم‌شان گرم اینقدر بزرگ، قوی، با معرفت و خوب هستند. من اشتباهی کردم که سبب شد بچه‌ها زیر فشار بروند. شاید اگر این اشتباه نبود و شرایط معمولی جلو می‌رفت احتمال اینکه در نیمه دوم وضعیت بهتر از نیمه اول شود و بازی را ببریم، زیاد بود.

وی افزود: اشتباه من باعث شد بچه‌ها تحت فشار قرار گیرند اما به حدی بزرگ، با معرفت هستند که نه تنها به روی من نیاوردند بلکه همگی کنار من بودند. این طبیعت فوتبال است و بزرگی تیم و بازیکنان ما را نشان می‌دهد. خیلی کوتاه باید یادآوری کنم چند ماه قبل در همین استادیوم بازی را به حریف مستقیم خود یعنی سپاهان باختیم اما برگشتیم و با هفت پیروزی پشت‌سر هم قهرمان لیگ شدیم. بابت به مشکل خوردن شرایط تیم اصلاً نگرانی ندارم.

هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد: فوتبال است یک روزی در آن توپ برای ما نمی‌چرخد. دوست داشتم این سؤال را بازیکنان خوب ذوب آهن و محمد ربیعی می‌پرسیدید که آیا تا به حال استادیوم آزادی را با این کیفت زمین دیده اند یا خیر؟ اصلاً این حرف را نمی‌زنم که  اشتباه خود یا نتیجه به دست آمده را توجیه کنم. از هواداران و بازیکنان پرسپولیس عذرخواهی کردم. همیشه دوست داریم اینجا بازی‌ها یخود را ببریم اما من تا به حال چنین شرایطی را در آزادی ندیده بودم. در بازی اول ما نیز کیفیت زمین خوب نبود اما واقعاً مقابل ذوب‌آهن این کیفیت بد بود. کیفیت این زمین در حد ورزشگاه آزادی و لیگ برتر ما نیست. به جرأت می‌توانم بگویم زمین تمرین ما که 6 روز در طول هفته روی آن تمرین می‌کنیم بهتر از زمین آزادی است.

رفیعی ادامه داد: برای دومین بار است که پس از بازی اول ما ناگهان در دقایقی که روی حریف فشار می‌آوریم برق استادیوم می‌رود. از من هم دوره‌هایم و نسل ما گذشت اما خدا به داد نسل بعد از ما در این فوتبال برسد. نمی‌دانم تأسف بخورم یا بگویم چرا و چگونه این اتفاقات می‌افتد. کیفیت زمین آزادی همیشه در این سال‌ها خوب بوده اما یک دلیلی دارد که روز به روز بدتر می‌شود. 

وی در پاسخ به این سؤال که با این شرایط بازیکنان پرسپولیس هم راضی هستند که بازی‌های لیگ قهرمانان در این باشگاه برگزار نشود، عنوان کرد: قطعاً همین‌جور است. سر اینکه هوادار نداریم باشگاه و افشین پیروانی بارها صحبت کرده‌اند. این موضوع یک بحث معمولی است. بارها خودم گفته‌ام فوتبال بدون هوادار چه مزه‌ای دارد؟ برای خبرنگاران چه مزه‌ای دارد؟ برای ما بازیکنان که هیچ مزه‌ای ندارد. فوتبال برای این هواداران است. چرا بدون هوادار می‌شود و چه اتفاقاتی می‌افتد، مشخص نیست. چرا از سایر سکوها استفاده نمی‌‌کنند اگر واقعاً دلیل‌شان این است که سکوها مشکل دارد از سایر ظرفیت ورزشگاه استفاده کنند. اهالی رسانه‌ها بهتر از من می‌دانند. در موردش صحبت نمی‌کنم که فردا باید جای دیگری جواب بدهم اما خواهش می‌کنم رسانه‌ها به این قضیه کمک کنند تا مشخص شود چرا این اتفاقات می‌افتد. 

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه قبل از بازی خبرنگاران را هم از ورزشگاه آزادی بیرون کردند و شرایط اهالی رسانه در این ورزشگاه صد برابر بدتر است، اظهار داشت: فقط باید تأسف بخوریم و از این قضایا ناراحت باشیم. واقعاً نه جوابی می‌شنویم و نه پاسخی می‌گیریم. نه کسی می‌آید که درد دل‌مان را بشنود. همین‌جوری می‌آییم و دور هم بازی می‌کنیم. سال گذشته با آن فشار، استرس و شرایط سه قهرمانی آوردیم اما هیچ اتفاقی نیفتاد که الان بگوییم بازی خود را در این شرایط مساوی کردیم اصلاً ببازیم یا نتیجه نگیریم. پرسپولیس آسیا برود یا نرود اتفاقی در این فوتبال نمی‌افتد. 

رفیعی در خصوص هم گروه شدن پرسپولیس با تیم کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه آیا ورزشگاه آزادی با این وضعیت ظرفیت میزبانی از النصر عربستان را دارد، خاطرنشان کرد: تیم ما به عنوان قهرمان ایران می‌خواهد به بازی‌های آسیایی برود. باید این پیش‌بینی را داشته باشیم و داریم که همه حریفان قطعاً خوب هستند. اینکه رونالدو به تهران بیاید باید لذتش برای مردم باشد. هوادار باید به ورزشگاه بیاید و از دیدن این بازیکن لذت ببرد. قطعاً برای خود ما هم جذاب است. بین النصر با یک تیم هندی به نماینده عربستان بخوریم و این موضوع جذابیتش بیشتر می‌شود اما اینکه نتوانید در این ورزشگاه بازی کنید یا  اگر بخواهید بازی کنید هواداری در ورزشگاه نباشد و در این زمین بی‌کیفیت بازی کنید نباید اصلاً چنین اتفاقی بیفتد. 

وی اضافه کرد: خود مسئولان باید کمک کنند بازی‌ها در ایران برگزار نشود اگر قرار است وضعیت اینگونه باشد زیرا بیشتر از این اذیت می‌شویم و آبروی ما بیشتر می‌رود. این برای ما و فرهنگ ایرانی خوب نیست. من اشتباه و بد بودن خود در بازی با ذوب‌آهن را توجیه نمی‌کنم فقط این درد دل‌ها را گفتم و باز هم از هواداران، کادر فنی و هم‌تیمی‌هایم عذرخواهی می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز