خبرگزاری کار ایران

رفیعی: در روز سخت رفقایم را شناختم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۹۶۶

هافبک باتجربه و تکنیکی سرخ‌ها بابت گل بخودی عجیبش برابر ذوب آهن بار دیگر از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا، سروش رفیعی در جدال با ذوب آهن یکی از اتفاقات عجیب دوران فوتبالی‌اش را تجربه کرد و در شرایطی که به دنبال به جریان انداختن بازی با پاس رو به عقب برای علیرضا بیرانوند بود، این توپ مستقیما وارد دروازه‌ تیمش شد.

رفیعی که روز گذشته بابت این موضوع از هواداران تیمش عذرخواهی کرده بود، اکنون یک بار دیگر و اینبار در صفحه شخصی‌اش به تکرار آن پرداخت و البته بابت حمایتی که از وی شده، از هم‌تیمی‌ها و هواداران پرسپولیس نیز قدردانی کرده است.

هافبک شماره هفت پرسپولیس در این پست با اشاره به اشتباهش و حمایتی که از وی صورت گرفته نوشته: .

از هوادارن عزیز و همه مجموعه بابت اشتباهم عذرخواهی میکنم و در ادامه راه مثل همیشه با توان مضاعف برای تیم محبوبم میجنگم. ممنونم از تک تک رفقای با معرفتم که مثل همیشه کنارم بودند … . همینه که میگن آدمها رو تو روزای سخت بشناس.

رفیعی که در بازی ابتدایی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در استادیوم زمینه ساز تک گل سه امتیازی تیمش بود، اکنون وعده داده همانند فصل گذشته خیلی زود این اتفاق را جبران کرده و در رقابت برای قهرمانی دوباره قرار گیرند. 

نکته جالب توجه اینکه در زیر همین پست هم‌تیمی های سروش بار دیگر با کامنت‌های خود به حمایت از رفیعی پرداخته و مدعی شده‌اند به عنوان یک تیم در کنار هم خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز