خبرگزاری کار ایران

قرارداد آل کثیر و دابو با سپاهان ثبت نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۱۰۶

با توجه به عبور باشگاه سپاهان از سقف قرارداد اعلام شده، آنها قادر به ثبت قرارداد دو بازیکن خود نخواهند شد.

به گزارش ایلنا، منصور قنبرزاده پس از جلسه کارگروه نقل و انتقالات فوتبال ایران با مهدی تاج در خصوص این موضوع صحبت کرد و گفت: مدیر اجرایی باشگاه سپاهان در جلسه امروز حضور داشتند و دلایلی را گفتند و حتی به صورت مکتوب دادند. سقف بودجه امسال سپاهان هنوز پر نشده اما به دلیل اینکه اعتبارات سال بعدش افزایش نامتعارفی داشت، ما گفتیم این هم مثل خواسته فولاد و پرسپولیس است. اگر با درخواست این باشگاه موافقت می‌کردیم، باید سقف و دستورالعمل را باید کنار می‌گذاشتیم.

او در خصوص قراداد دابو و عیسی آل‌کثیر توضیح داد: امروز خدمت آقای تاج و نماینده سازمان بازرسی داشتیم، از ما توضیح خواستند و ما توضیحات جامعی داشتیم؛ با توجه به اینکه در سال دوم تهاتر زیاد شده و است باعث ایجاد نابسامانی می‌شود و اگر بخواهیم تهاتر را از فصل به فصل آتی و به فصل سوم ببریم، باشگاه‌های دیگر هم این خواسته را خواهند داشت و به نوعی دور زدن قانون محسوب می‌شود، ما مجوز صادر نکردیم و قراردادی از این دوستان ثبت نشد.

قنبرزاده تاکید کرد: کارگروه با نظر حمع صورتجلسه کردند. تکلیف این دو بازیکن دست ما نیست و ما مجری قوانینی هستیم که هیئت رئیسه فدراسیون و آقای تاج روی آن تاکید داشتند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا این امکان وجود دارد که با کاهش رقم قرارداد بازیکنان، قرارداد آنها ثبت شود، گفت: خیر.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز