خبرگزاری کار ایران

مکوندی: نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم / تشنج اخراج ویسی روی بازیکنان تأثیر گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۴۲۲

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: طبیعی است با اخراج سرمربی از روی نیمکت تشنج ایجاد می شود و روی تک تک بازیکنان اثر منفی را می گذارد.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی سرمربی صنعت نفت آبادان در جریان بازی زردپوشان مقابل نساجی در هفته چهارم لیگ برتر اخراج شد تا دستیار وی در نشست خبری این مسابقه حاضر شود.

بهروز مکوندی پس از شکست 3 بر یک صنعت نفت آبادان مقابل نساجی، اظهار داشت: خوشحالم یک بار دیگر به استان مازندران و شهر خوبِ فوتبالی قائمشهر آمدیم و فوتبال بازی کردیم. همین جا به مردم خوب قائمشهر، تیم محترم نساجی و کادرشان بابت پیروزی که به دست آوردند، تبریک می‌گویم. امیدوارم پیشاپیش در لیگ قهرمانان آسیا به‌عنوان نماینده کشورمان موفق باشند.

وی افزود: درباره بازی باید بگویم بازی بدی انجام ندادیم. در لحظاتی که ما صاحب توپ بودیم نتوانستیم از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم، استفاده کنیم. تیم خوب نساجی اما هر وقت صاحب توپ شد، نبض بازی را به دست گرفت. بازیکنان نساجی به دلیل بازی خوب خودشان و اشتباهات ما توانستند از شرایط استفاده کنند و نتیجه‌ای را که لازم داشتند، به دست بیاورند.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان در پاسخ به این سؤال که اخراج ویسی تا چه میزان روی عملکرد شاگردانش تأثیر داشته است، گفت: طبیعی است که وقتی سرمربی یک تیم از کنار زمین اخراج می‌شود، تشنج به وجود آمده روی تک تک بازیکنان تأثیر خودش را می‌گذارد. ما توانستیم شرایط را یک جوری از طریق بازیکنان و مجموعه‌ای که بیرون بودند، تا پایان نیمه اول کنترل کنیم. انتظار داشتیم همان روند بعد اخراج را در نیمه دوم ادامه بدهیم، اما در شروع نیمه دوم و در 10 دقیقه ابتدایی نساجی خیلی خوب بازی را به دست گرفت و دو گل به ثمر رساند. در ادامه بازی موقعیت‌هایی به دست ما سپرده شد، اما نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم و در نهایت شکست خوردیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز