خبرگزاری کار ایران

فکری: امیدوارم فردت بازیکنان آرامش و تمرکز بیشتری داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۴۳۱

محمود فکری سرمربی هوادار ابراز امیدواری کرد فردا بازیکنانش تمرکز بیشتری را داشته باشند.

به گزارش ایلنا، محمود فکری، سرمربی هوادار تهران در صحبت‌های پیش از بازی با ذوب آهن گفت: فردا مقابل تیم بسیار منسجمی بازی داریم و بازی‌های خوبی را در این سه هفته ارائه داده و کار سختی داریم. بچه‌های ما شرایط خوبی دارند. جو بازی قبلی شرایطی را رقم زد که تمرکز کادر و بازیکنان‌مان به هم خورد.

او در مورد بازی قبلی با آلومینیوم اضافه کرد: بچه‌ها سریع خودشان را پیدا کردند و به گل تساوی رسیدیم و بعد از گل دوم هم موقعیت‌های خوبی به وجود آوردیم اما نتوانستیم بازی را مساوی کنیم. بچه‌ها نشان دادند می‌توانند بعد از عقب افتادن هم خوب بازی کردند.

او در مورد بازی با ذوب آهن گفت: امیدوارم فردا بازیکنان آرامش و تمرکز بیشتری داشته باشند و بتوانند بازی خوبی را ارائه بدهند. اگر این اتفاق بیافتد می‌توانیم امتیاز بگیریم و جایگاه‌مان را حفظ یا بهتر کنیم.

فکری راجع به شرایط هوادار بیان کرد: ما امسال خیلی زود شروع کردیم و مراحل آماده‌سازی را به خوبی پشت سر گذاشتیم. بازیکنانی که جذب کردیم بسیار توانمند هستند و حلالا شاید در سالهای گذشته افت داشتند اما امسال انگیزه دارند و شرایط بهتری پیدا کردند که خودشان را برگردانند‌. از طرفی بازیکنان جوانی به تیم تزریق کردیم که کمک می‌کنند و به بزرگترهای تیم‌مان برمی‌گردد که آنها را زیر بال و پرشان می‌گیرند و دست‌مان پرتر شده است.

سرمربی هوادار ادامه داد: در دو هفته اول امتیاز خوبی گرفتیم و الان هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که جایگاه‌مان را حفظ کنیم. هفته به هفته شرایط فرق می‌کند. شرایط کلی تیم طوری است که می‌توانیم رتبه تک رقمی خوب برای خودمان دست و پا کنیم. ما هر بازی باید تلاش مضاعفی داشته باشیم.

فکری در صحبت‌های پایانی‌اش گفت: یکی دوتا مصدوم داریم که برای بازی فردا نیستند و محروم هم نداریم. آرزوی سلامتی و موفقیت برای دو تیم دارم و امیدوارم بازی خوبی بشود. سلامتی بازی و بازیکنان برایمان خیلی مهم است و انشاالله یک بازی سالمی انجام بشود و بینندگان از اتفاقات بد اذیت نشوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز