خبرگزاری کار ایران

عطایی: عبادی‌پور از تیم ملی خط نخورده است/ بازیکنان از ابتدای بازی، نگران پایان آن هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۳۶۹

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: میلاد عبادی‌پور در کنار ما خواهد بود و از بزرگان والیبال است و رابطه ما پدر و فرزندی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری فدراسیون‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی 2022 اظهار داشت: بازی‌های آسیایی برای کمیته ملی المپیک اهمیت زیادی دارد. وزارت ورزش توقع داشت که تیم ملی با تمام قوا در بازی‌ها شرکت کند. به دلیل تعدد مسابقات شاید از درون مایل نبودیم که با تمام قدرت راهی بازی‌ها شویم. تمهیداتی اتخاذ شده تا با آسایش بیشتری عازم بازی‌ها شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال در مورد حذف میلاد عبادی‌پور ادامه داد: اختلافی بین بازیکنان نیست. او مصدومیت سنگینی داشت که همراه او بود. در مسابقات قهرمانی آسیا همگام با ما تمرین کرد ولی عدم آمادگی کامل باعث شد ادامه ندهد. کسی خط نخورده و ما ترکیبی 30 نفره داریم. میلاد در کنار ما خواهد بود و از بزرگان والیبال است. رابطه ما پدر و فرزندی است. اگر به آمادگی لازم برسد شاید در انتخابی المپیک هم باشد.

عطایی تصریح کرد: والیبال ورزشی گروهی است و غیبت هر بازیکن اثرگذار است. کیفیت کار گروهی را بازیکنان بزرگ، بالا می‌برند. ترجیح ما این است که بازیکنان بزرگ در بهترین حالت در تیم ملی باشند.

او گفت: من می‌خواستم از توتولو به عنوان دستیار استفاده کنم که او چنین دیدی نداشت. ما صحبت از دستیار می‌کنیم و من نیاز به کمک دارم. مربی خوبی در حال حاضر نیست که آزاد باشد.

عطایی تصریح کرد: ژاپن با تیم دوم خود در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند ولی تیم اصلی ژاپن با روندی چند ساله به تیم قوی تبدیل شده که حالا بزرگان جهان را شکست می‌دهد.

سرمربی تیم ملی اضافه کرد: وقتی تیم می‌بازد، مسائل زیادی به چشم می‌آید. ما تیم متحدی داریم که خوب نتیجه نمی‌گیرد ما باید شرایط را مدیریت کنیم. مقصر من هستم و باید کاری کنم تیم نگران شکست نباشد. بازیکنان در حال حاضر از ابتدای بازی، نگران پایان آن هستند.

او همچنین توضیح داد: قطعا به همه رقبا از جمله تیم دوم ژاپن احترام می‌گذاریم. چین، قطر و تیم دوم ژاپن و شاید کره، مهمترین حریفان ما در بازی‌های آسیایی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز