خبرگزاری کار ایران

فریبا: قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌ها با این شرایط دشوار است/ داشته های ما همین نفرات دعوت شده هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۴۵۷

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت و شرایط تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، آخرین حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا با شکست مقابل ژاپن در نیمه‌نهایی به پایان رسید. آن باخت در آن روزها با انتقادات زیادی همراه شد، ولی بهتاش فریبا معتقد است که صعود به نیمه‌نهایی جام ملت‌های بعدی برای تیم ملی یک موفقیت خواهد بود.

بازیکن پیشین تیم ملی درباره فهرست جدید قلعه‌نویی گفت: «تقریباً این تمام داشته‌های تیم ملی محسوب می‌شود. هرچند که چند بازیکن دیگر هم می‌توانستند به اردو دعوت شوند، ولی سلیقه سرمربی از هر چیزی مهم‌تر است. فکر می‌کنم امیر قلعه‌نویی در هر اردو تغییراتی ایجاد می‌کند تا به شناخت کاملی از شرایط بازیکنان برسد که در نهایت لیست نهایی‌اش را برای جام ملت‌ها انتخاب کند.»

او با اشاره به دو بازی دوستانه تیم ملی گفت: «ما همیشه برای انجام بازی دوستانه با مشکلات مالی و نداشتن ارتباط مواجه بودیم و جدا از چند مورد، معمولاً با تیم‌های متوسط یا ضعیف بازی کردیم. بازی با بلغارستان می‌تواند برای ما خوب باشد، چون به  هر حال آنها در یک مقطع سابقه روشنی در فوتبال دنیا داشتند و امیدوارم تیم ما در این بازی یک محک جدی بخورد. از آنگولا هم شناخت آنچنانی ندارم که بخواهم در موردش صحبت کنم.»

فریبا در مورد شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌ها گفت: «با حضور تیم‌هایی مثل عربستان، ژاپن، کره جنوبی و استرالیا کار سختی داریم و فکر می‌کنم اگر به نیمه نهایی راه پیدا کنیم عملکردی موفقیت‌آمیز داشته‌ایم. البته اگر به نیمه نهایی برویم این شانس را هم داریم که به فینال راه پیدا کنیم. به هر حال رقیبان ما به خوبی پیشرفت کردند، ولی ما هم با بازیکنانی مثل آزمون، طارمی، جهانبخش و چند ستاره دیگر می‌توانیم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم.»

او درباره شرایط استقلال در لیگ برتر و اینکه شاگردان نکونام چند درصد برای قهرمانی شانس دارند، گفت: «صحبت در مورد قهرمانی زود است، ولی امیدوارم استقلال موفق شود و هوادارانش را خوشحال کند. با قطعی شدن حضور مهاجم خارجی و اضافه شدن یک هافبک قطعاً شرایط استقلال بهتر خواهد شد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز