خبرگزاری کار ایران

صیادمنش: امیدوارم تیم پیروز میدان باشیم (ویدئو)

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۴۶۰

الهیار صیادمنش و محمد جواد حسین نژاد بازیکنان تیم امید ایران در حاشیه تمرین تیم امید به صحبت پرداختند.

به گزارش ایلنا  محمد جواد حسین‌نژاد در آستانه دیدار تیم فوتبال امید ایران مقابل  هنگ‌کنگ در  جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا، اظهار داشت: فردا اولین بازی خودمان با هنگ کنگ را در پیش داریم  و اولین بازی هر تورنمنتی به هر حال سخت است ما هم خیلی از آنها شناخت نداریم.

وی افزود: امیدوارم در بازی فردا خودمان باشیم و با برد این مسابقه را پشت سربگذاریم. شرایط تیم واقعاً خوب است و واقعاً همه چیز ایده‌آل است.

بازیکن تیم فوتبال امید در پایان خطاب به مردم ایران گفت: از مردم فقط درخواست می‌کنم دعایمان کنند.

در ادامه الهیار صیادمنش پیرامون آخرین وضعیت شاگردان عنایتی اظهار داشت: امروز به تیم اضافه شدم و اولین تمرین خودم را انجام دادم. فردا اولین بازی تیم است. امیدوارم که بازی خوبی به نمایش بگذاریم و تیم پیروز میدان باشیم.

وی افزود: به نظرم تیم و جوی که در آن حاکم  است،  همه چیز ایده‌آل برای 3کسب  امتیاز هر  سه مسابقه است. امیدوارم به این هدف برسیم.

بازیکن تیم فوتبال امید ایران عنوان کرد:  امیدواریم که بتوانیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم و دل کسانی را که با موفقیت ما شاد می شوند را شاد کنیم.

حجم ویدیو: ۱۱.۸۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۳۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز