خبرگزاری کار ایران

همدانی: تیم ملی مقابل بلغارستان امیدوار کننده ظاهر شد/ تعطیلات فرصت خوبی برای حل مشکلات استقلال است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۹۴۶

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت استقلال و تیم ملی صحبت کرد.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت تیم ملی و تقابل با بلغارستان اظهار داشت: بازی خوبی بود و با بلغارستان هم یک تیم فیزیکی و سطح بالا است و در خانه از ما میزبانی می‌کرد و فکر می‌کردم مارا تحت فشار قرار داده و با پرس سنگین مانع ایجاد موقعیت می‌شود ولی بچه‌ها با بازی تک ضرب و شکل دادن حملات سرعتی به پشت خط دفاعی این تیم می‌رسیدند و چند موقعیت هم ایجاد کردند و روی همین موارد به گل رسیدند. در کل بازی خوبی بود و تیم ملی امیدوار کننده ظاهر شد و فکر می‌کنم با جلسات تمیرینی و بازی‌های تدارکاتی بیشتر و همچنین ایجاد هماهنگی بیشتر بین بازیکنان وضعیت خوبی در تیم ملی شاهد خواهیم بود و این تیم پتانسیل موفقیت در قاره را دارد.

وی افزود: نکته امیدوار کننده دیگر مقابل بلغارستان از نظر من کم اشتباه بودن خط دفاعی بود. با توجه به تغییر سبکی که نسبت به دوران کی‌روش داریم و هجومی‌تر شدن تیم ملی این نگرانی وجود داشت که ساختار دفاعی ما استحکام سابق را نداشته باشد و در چند بازی قبل هم این نگرانی برای ما وجود داشت خصوصاً در تورنمنت کافا در خط دفاعی متزلزل بودیم ولی در این بازی به نظرم خط دفاعی هم روز خوبی داشت.

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل با آنگولا هم گفت: بازی‌ با تیم‌های آفریقایی هم نوع دیگری از محک برای تیم ملی است و می‌توانیم بهره‌برداری‌های خودمان را از این بازی داشته باشیم. این بازی سبک‌تر از بازی با بلغارستان است و در زمین خودمان هم بازی می‌کنیم و می‌تواند یک تمرین حمله خوب باشد و شیوه‌های مختلف گلزنی را امتحان کنیم. تیم ملی مشکل تمام کنندگی دارد و گل‌های زده‌اش به نسبت موقعیت‌هایی که می‌سازد پایین است و بازی با آنگولا فرصت خوبی برای تمرین گلزنی است.

همدانی در مورد وضعیت استقلال هم توضیح داد: مشکلات زیادی در تیم وجود دارد و نمی‌توانیم آنها را کتمان کنیم. امیدوارم مدیریت باشگاه هر چه سریع‌تر این مشکلات و حاشیه‌ها را کنترل کند. خطیر باید با حل مشکلات به تیم آرامش بدهند تا کادرفنی و بازیکنان بدون دغدغه در مسابقات حضور پیدا کنند. اگر مشکلات حل شود قطعاً به تیم و هواداران ضربه‌ای نخواهد خورد.

 

وی افزود: تعطیلات لیگ بهترین فرصت است تا هر چه سریع‌تر مدیریت و کادرفنی به اتحاد فکری برسند. دوستان بهتر است در این همبستگی و اتحاد، از حوزه قدرت صحبت نکنند، چون همه این افراد از جمله مدیر، مربی و بازیکنان آمده‌اند تا در خدمت مردم و هواداران باشند. هیچ کس نیامده تا در باشگاه استقلال قدرت‌نمایی کند و اگر کسی تفکرش این است تا قدرتش را نشان بدهد، بهتر است از استقلال برود. اگر کسی قدرت دارد بیاید با تمام توان مشکلات استقلال را حل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز