خبرگزاری کار ایران

پولادگر: فدراسیون‌ها در تله مالیاتی افتاده‌اند/ قسمتی از موفقیت والیبال به خاطر ثبات مدیریت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۴۶۹

معاون وزیر ورزش گفت: فدراسیون والیبال یکی از فدراسیون‌های پرکار کشور است که قسمت زیادی از موفقیت آن به خاطر ثبات مدیریت است.

 

به گزارش ایلنا، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال، صبح امروز یکشنبه با حضور محمد پولادگر معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش، رئیس و دبیر فدراسیون والیبال و رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی و اعضای مجمع برگزار شد.

محمد پولادگر، معاون وزیر ورزش در این مجمع اظهار داشت: فدراسیون والیبال یکی از فدراسیون های پرکار کشور است که قسمت زیادی از موفقیت آن به خاطر ثبات مدیریت است.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: اگرچه در رده بزرگسالان نتایج دلخواه مردم کسب نشد اما والیبال در رده‌های سنی پایه کاملا موفق بوده و نتایج درخشانی کسب شده است. تکرار موفقیت در رده سنی پایه، بسیار سخت است چون چیزی به عنوان تجربه در این مقطع وجود ندارد.

پولادگر گفت: امیدوارم تیم والیبال در بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک موفق باشد. کسب سهمیه المپیک، فرآیند دشواری است و رسیدن به المپیک، موفقیتی بزرگ به حساب می‌آید. حضور در المپیک پاریس دور از دسترس والیبال نیست.

وی تصریح کرد: مشکل مالیاتی فدراسیون بیشتر شبیه تله مالیاتی است. گزارش‌های مالیاتی باید به موقع ارائه می‌شد و سازمان امور مالیاتی هم باید به موقع گزارش‌ها را طلب می‌کرده است. امیدوارم مشکل بیمه هم حل شده و به فدراسیون‌ها کمک شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز