خبرگزاری کار ایران

اندی کول: ناکامی آنتونی مارسیال برای به ثمر رساندن 100 گل در هشت فصل باورنکردنی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۷۶۷

ماندگاری آنتونی مارسیال در منچستریونایتد، انتقاد طرفداران و بازیکنان سابق باشگاه را به همراه داشته است.

به گزارش ایلنا، در تابستانی دیگر، آنتونی مارسیال به طرز غافلگیرکننده‌ای در منچستریونایتد ماندنی شد. مارسیال که در سال 2015 با مبلغ پایه 50 میلیون یورو خریداری شده بود، هرگز نتوانست درخشش فصل اول خود را در اولدترافورد ادامه دهد. مهاجم فرانسوی در مقطعی به صورت قرضی راهی سویا شد اما در اسپانیا نیز اوضاع برای او خوب پیش نرفت. اندی کول، اسطوره منچستریونایتد طی مصاحبه‌ای عنوان کرده که مارسیال به اندازه کافی در منچستریونایتد فرصت داشته و اکنون زمان جدایی او فرا رسیده است. کول گفته:

آنتونی مارسیال به مدت 8 ساله در منچستریونایتد حضور دارد و تا به حال حتی 100 گل هم به ثمر نرسانده است. باورنکردنی است؛ او به عنوان مهاجم در تیم خوبی مثال منچستریونایتد بازی می‌کند اما بهترین رکوردش 17 گل در یک فصل است. جای تعجب دارد، مارسیال باید هر فصل حداقل 20 گل به ثمر می‌رساند. او برای نشان دادن توانایی‌هایش فرصت بیش از اندازه‌ای داشته و متاسفانه توانایی انجام چنین چیزی را ندارد.

گفتنی است مارسیال طی 300 بازی برای منچستریونایتد 88 گل به ثمر رسانده است. از اعتبار قرارداد مهاجم فرانسوی یک سال دیگر باقی مانده اما انتظار می‌رود منچستریونایتد با فعال‌سازی بند تمدید این بازیکن، قرارداد او را تا سال 2025 تمدید کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز