خبرگزاری کار ایران

وزنه‌برداری قهرمانی جهان؛ ناکامی حسین سلطانی در دسته ۸۱ کیلوگرم/ ملی‌پوش ایران اوت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۱۹۳

ملی‌پوش دسته ۸۱ کیلوگرم تیم وزنه‌برداری ایران عملکرد ضعیفی در رقابت‌های قهرمانی جهان داشت و اوت کرد.

به گزارش ایلنا، هشتمین روز از رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان در ریاض عربستان، بعدازظهر امروز (دوشنبه) با برگزاری مسابقه گروه A دسته 81 کیلوگرم مردان پیگیری شد.

در این رقابت حسین سلطانی ملی‌پوش کشورمان نیز حضور داشت و در کنار هشت وزنه‌بردار دیگر از کشورهای کلمبیا، ارمنستان، ازبکستان، آلبانی، قزاقستان، ترکمنستان، ایتالیا و بلغارستان روی تخته رفت.

* عنوان هشتمی در یک‌ضرب

سلطانی که در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی با دو مدال طلا و یک نقره به مقام قهرمانی رسیده بود، کار خود در حرکت یک‌ضرب را با انتخاب وزنه 152 کیلوگرمی آغاز کرد، اما موفق به مهار آن نشد. وی در دومین تلاش خود پشت وزنه 153 کیلوگرمی ایستاد و آن را به‌طور صحیح بالای سر نگه داشت. سلطانی در تلاش سوم خود موفق به مهار وزنه 159 کیلوگرمی نشد و در پایان حرکت یک‌ضرب با رکورد 153 کیلوگرم در رده هشتم قرار گرفت.

در پایان حرکت یک‌ضرب، تشتمیروف از ازبکستان (164 کیلوگرم)، اسکار ریس مارتینس از ایتالیا (163 کیلوگرم) و رافیک هارتونیان از ارمنستان (162 کیلوگرم) به مدال‌های مدال، نقره و برنز رسیدند.

* ناکامی در دو ضرب

سلطانی که به نظر می‌رسید با مصدومیت مواجه است، در تلاش‌های اول و دوم خود در دوضرب نتوانست وزنه‌های 186 و 187 کیلوگرمی را بالای سر نگه دارد. او در تلاش سوم وزنه 188 کیلوگرمی را انتخاب کرد، اما موفق به مهار آن نشد و اوت کرد.

در پایان حرکت دو ضرب رحمت اروین از اندونزی که در گروه B وزنه زده بود، با 209 کیلوگرم طلایی شد، آندریف از بلغارستان با 195 کیلوگرم نقره گرفت و تورائف از ترکمنستان با 193 کیلوگرم به مدال برنز رسید.

* قهرمان آسیا، ناکام در جهان

بدین ترتیب در مجموع نیز هیچ رکوردی برای نماینده ایران ثبت نشد و او نتیجه‌ای ضعیف در مسابقات جهانی ریاض کسب کند.

در مجموع نیز اسکار ریس مارتینس از ایتالیا با 356 کیلوگرم قهرمان شد، رحمت اروین از اندونزی با 354 کیلوگرم به مقام نایب قهرمانی رسید و آندریف بلغارستانی با 349 کیلوگرم در رده سوم ایستاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز