خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی شمشیربازی: برای انتخابی المپیک تیم اول هستیم اما با این روند سقوط می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۴۰۲

سرمربی تیم ملی شمشیربازی توضیحاتی را در خصوص شرایط این تیم ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، امین قربانی در‌ خصوص وضعیت تیم ملی شمشیربازی کشورمان، اظهار داشت: باید از توجهاتی که اخیرا به رشته ما شد، تشکر کنم. کمیته ملی المپیک مبلغی را به عنوان عیدی به بچه‌ها داد. امروز هم مبلغ دیگری واریز می‌شود. وزارت ورزش هم قرار است مبلغی را واریز کند. از خسروی وفا تشکر می‌کنم که پاکدامن را دید و به خاطر طلایی که بعد از ۲۴سال گرفته بود، تجلیل کرد.

وی افزود: در ۶ماه ابتدایی سال کاری کردیم کارستان، در ۳مسابقه که روی سهمیه المپیک خیلی اثر داشت شرکت کردیم. در اولی یک برنز گرفتیم. ایتالیایی را بردیم که نایب قهرمان المپیک بود. ۲۰روز بعد در قهرمانی آسیا علی پاکدامن چین، ژاپن و کره جنوبی را شکت داد تا بعد از ۲۴ سال مدال طلا بگیرد. محمد رهبری مظلوم واقع شده و مدالش دیده نمی‌شود. قدش ۲متر است ولی بچه مظلومی است! مدال برنز گرفت. خیلی آماده است.

سرمربی تیم ملی شمشیر بازی خطاب به کیومرث هاشمی گفت: خواسته من به عنوان مسئول تیم این است که؛ این بچه‌ها ماخوذ به حیا هستند. به قد و سروصدایشان نگاه نکنید. در المپیک ریو افتخار آفرینی شمشیربازی را دیدید. در المپیک قبلی هم با با ناداوری بازی را واگذار کردیم. به این ورزش برسید. از نظر مالی واقعا سختی می‌کشیم. مدال می‌گیریم. رسیدگی هم نشود این کار را می‌کنیم چون خودمان را بچه‌های این کشور می‌دانیم اما مشکل داریم.

وی تصریح کرد: بعد از بازی‌های آسیایی برای کسب سهمیه المپیک باید ۱۰ مسابقه بدهیم. باید مشکلاتی که برطرف می‌شود را بگوییم. برای این ۱۰اعزام صددرصد مشکلی مالی خواهیم داشت. برای اعزام کادرفنی مشکل داریم. برای اعزام بچه‌ها و تجهیزات‌مان مشکل داریم. خدا فخری را برای شمشیر بازی نگه دارد. در مسابقات ایتالیا که به عنوان داور آمده بود چقدر با پورسلمان رایزنی کردند و توانستیم وسایل رایگان بگیریم. ۵مرداد سال بعد مسابقات المپیک است و به تجهیزات نیاز داریم. پیست‌هایی که اینجا می‌بینید و یکی از دوستان زمین خورد، سُر است.

قربانی گفت: پورسلمان واقعا جهادی کار می‌کند اما یک دست صدا ندارد. مشکلات ما مالی است. در آکادمی ملی المپیک امکانات خوبی داریم اما وقتی به مسابقات برون مرزی می‌رویم واقعا به مشکل می‌خوریم. من مریض شدم و کسی نبود دستی به سر این بچه‌ها بکشد. بعد از مسابقه گفتم خدایا دست به گردن محمد رهبر نینداختم که بگویم تو می‌توانی، توان نداشتم. اتفاق است. کادر ما کم تعداد است. بعد از بازی‌های آسیایی ۱۰سفر مهم داریم. الان در آسیا یرای انتخابی المپیک پاریس تیم اول هستیم ولی با این روند مطمئن باشید سقوط می‌کنیم. این زنگ خطر را می‌گویم ولی این بچه‌ها هیچ وقت ناامید نمی‌شوند.

سرمربی تیم ملی شمشیر بازی افزود: تمام تلاش‌شان را به کار می‌گیرند. به عنوان یک فرزند با پدرشان صحبت می‌کنم و خواسته‌شان را می‌گویم. از شما ممنون هستم که تشریف آوردید. این نگاه خوب و توجه شما را نشان می‌دهد. وظیفه داستم این حرف‌ها را بگویم. اگر دستورات لازم را بدهید حل شدنی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز