خبرگزاری کار ایران

گام پایانی عنایتی و شاگردانش برای صعود به مرحله نهایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۶۳۸

شاگردان عنایتی بعد از دو برد پرگل مقابل هنگ‌کنگ و افغانستان ساعت 17:30 با امید ازبکستان روبه‌رو می‌شوند.

به گزارش ایلنا، امروز تکلیف صعود تیم امید به مرحله نهایی مقدماتی المپیک پاریس مشخص می‌شود. شاگردان عنایتی بعد از دو برد پرگل مقابل هنگ‌کنگ و افغانستان ساعت 17:30 با امید ازبکستان روبه‌رو می‌شوند. تیم میزبان هم مثل امید ایران شش امتیازی است، ولی به خاطر تفاضل گل بهتر صدرنشین شده است. تیم اول هر گروه به طور مستقیم به مرحله نهایی مقدماتی المپیک در قطر صعود می‌کند و این بازی تبدیل به فینال گروه شده. ازبکستان به لطف حمایت تماشاگرانش به دنبال پیروزی خواهد بود، در حالی که تیم امید هم با ستارگانش نمی‌خواهد پا پس بکشد و با هدف گرفتن سه امتیاز به زمین خواهد رفت.

عنایتی تیم امید را در خرداد ماه تحویل گرفت و زمان کمی داشت، با این حال به لطف حضور در تورنمنت غرب آسیا و اردوی ترکیه توانسته تیمش را تا حدودی به هماهنگی برساند. اضافه شدن حسین‌نژاد پدیده سپاهان و صیادمنش مهاجم هال‌سیتی به عنایتی کمک کرده تا ترکیب بهتری را در ازبکستان به زمین بفرستد. این دو بازیکن در بازی قبلی مقابل افغانستان از بهترین‌های زمین بودند.

او در این بازی می‌تواند از یاسین سلمانی، کاپیتان تیمش دوباره در ترکیب اصلی استفاده کند. عنایتی در بازی قبلی ترجیح داد به هافبک پرسپولیس که در خطر محرومیت بود استراحت بدهد. همچنین آریا برزگر مهاجم سرزن تیم امید که به دلیل محرومیت دو بازی قبلی را از دست داد، دوباره اجازه بازی دارد.

البته مشخص نیست که عنایتی بخواهد تمام عناصر تهاجمی‌اش را در ترکیب اولیه قرار بدهد. نتیجه این بازی حساسیت زیادی دارد و با توجه به اینکه تیم امید با تساوی هم به عنوان یکی از چهار تیم برتر دوم صعود خواهد کرد، انتظار می‌رود که کادر فنی برنامه محافظه‌کارانه‌ای انتخاب کند.

تیم امید در بازی‌های قبلی با چیدمان 1-3-2-4 به زمین رفته و احتمالاً در این بازی با فشردگی بیشتری بازی خواهد کرد. حفظ ساختار دفاعی مقابل ازبکستان اهمیت زیادی دارد و امین حزباوی به عنوان فرمانده خط دفاع و خالدآبادی درون دروازه مسئولیت سنگینی خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز