خبرگزاری کار ایران

ساکت: امیدوارم به دور از کنایه‌ها و تمایلات خاص، با نگاه ملی به اصل فوتبال بپردازیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۶۸۰

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: امیدوارم برادرانه و به دور از کنایه ها و تمایلات خاص، با نگاه ملی به اصل فوتبال بپردازیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا ساکت بعد از جلسه کمیته انضباطی در فدراسیون فوتبال مبنی بر شکایت 4 باشگاه از سپاهان به دلیل رعایت نکردن سقف بودجه باشگاه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ممنونم از پیگیری‌های مستمر شما. از آنهایی که قلم شان، کلام شان، نگاه شان و تصویرشان در جهت موفقیت فوتبال ملی و باشگاهی است. جلسه کمیته انضباطی با حضور اعضای محترم برگزار شد و بنا به توصیه و دستور موکد ریاست جلسه قرار شد از محتوای جلسه، مبانی و دیدگاه‌های مطرح شده هیچ عزیزی صحبت نکند.

مدیرعامل سپاهان افزود: من هم  امیدوارم در سال اول این دستور العمل‌ها و ریل گذاری های جدید اتفاق می افتد به ارتقای فوتبال ملی و باشگاهی کشور  منتج شود و به دور از همه مسایل، تحلیل‌ها، صحبت‌ها و کنایه‌ها شاهد اقدام‌هایی باشیم در جهت تقویت فوتبال ملی و باشگاهی کشور.  از شما هم توقع می‌رود که به مسایلی بپردازیم که  بیشتر فوتبال ملی تقویت شود و کمتر به حواشی بپردازید. این مسایل را می توانستم بعد از جلسه بیان کنم و از پیگیری شما سپاسگزارم و امیدوارم برادرانه و با نگاهی ملی و به دور از تمایلات خاص همه به اصل فوتبال بپردازیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز