خبرگزاری کار ایران

نصیرزاده: باشگاه سپاهان اعتقادی به دور زدن قانون ندارد/ در جلسه خصوصی پاسخ خمس را دادیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۶۸۲

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت، باشگاه سپاهان مدعی است قانون سقف بودجه را دور نزده و برای ثبت قرارداد بازیکنانش تدبیر کرده است.

به گزارش ایلنا، هوشنگ نصیرزاده پس از نشست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که برای بررسی شکایت باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتور تبریز و پیکان از باشگاه سپاهان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: فرجه زمانی را خیلی خوب زمان‌بندی و طرفین صحبت کردند. باشگاه‌های شاکی معتقد بودند که سپاهان قانون سقف قرارداد را رعایت نکرده است و در قراردادهای دو ساله، مبلغ قرارداد فصل‌های اول و دوم با همدیگر فاصله زیادی دارند. باشگاه سپاهان در این مورد گفت، «تدبیر کردیم و تدبیری که ما انجام دادیم اسمش دور زدن مقررات نیست». بعضی اسناد و مدارک را کمیته انضباطی ارائه کرد که پاسخ دادند. برخی موارد هم ما (باشگاه‌ها) مطرح کردیم که باشگاه سپاهان به آنها پاسخ داد. دیگر چیزی از من نخواهید که پاسخ بدهم.

وی در پاسخ به خبرنگاری که با استناد بر اظهارات یکی از افراد حاضر در جلسه تأکید بر این داشت که حکم احتمالی کمیته انضباطی صرفاً جریمه مالی سپاهان خواهد بود، گفت: سلام برسانید و بگویید این جریمه شامل همه چیز است.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره اینکه وقتی همه چیز را می‌گوید چگونه ادعای عدم پاسخگویی دارد، تصریح کرد: فکر می‌کنید که همه چیز را گفتم!

نصیرزاده در پاسخ به این سؤال که تحریر بد قانون سقف بودجه باعث این مشکلات شده است، یادآور شد: از کجا متوجه شدید کسی که قانون را دور زده، رفتارش درست است؟! اگر ناشی از ضعف قانون است کمیته انضباطی بعداً در این خصوص تصمیم می‌گیرد.

وی ادامه داد: خبر ندارم چه اتفاقی در آینده می‌افتد، اما باشگاه پرسپولیس در این جلسه به‌عنوان مدعی اینکه سپاهان با خریدهای خود مانع جذب آنها توسط دیگر باشگاه‌ها شده است، شکایت مطرح کرده بود. این موضوع، مسئله جدیدی است که تاکنون سابقه نداشته است.

مدیرعامل باشگاه تراکتور راجع به اختلاف وی با پاکو خمس اظهار داشت: ما اختلافی با پاکو خمس نداریم و هر چه را که در لیست سرمربی بوده است، گرفتیم. ایشان 29 نفر به ما لیست داد که ما می‌توانستیم هفت نفر جذب کنیم و این تعداد بازیکن را جذب کردیم. دو نفر دیگر امیرحسین حسین‌زاده و  شجاع خلیل‌زاده را جذب کردیم که آنها خارج از این لیست نبودند. ما به‌صورت عمومی پاسخ ایشان را ندادیم، اما در جلسات خصوصی با سرمربی تیم‌مان صحبت کردیم. تیم ما در حال حاضر روند صعودی دارد و دلیلی ندارد که صحبتی مطرح کنیم. ان‌شاءالله تیم هم نتیجه لازم را می‌گیرد.

نصیرزاده درباره رقم قرارداد 700 هزار دلاری یکی از بازیکنان خارجی تراکتور گفت: شما می‌توانید رقم قرارداد بازیکنان ایرانی را پنهان کنید، اما در سامانه نقل‌وانتقالات جایی وجود دارد که در آن رقم بازیکنان خارجی را نشان می‌دهد و جلوی بازیکن ما رقم 200 هزار دلار ثبت شده است. البته شاید چیزهای دیگری  باشد که ما از آن اطلاع نداشته باشیم.

وی در پایان تأکید کرد: هیچ قراردادی در دفتر استانبول (دفتر زنوزی مالک باشگاه تراکتور) ثبت نشده است. عکس‌ها در دفتر باشگاه تراکتور در اکباتان تهران ثبت شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز