خبرگزاری کار ایران

عدم حضور نام روس‌ها در لیست اولیه اتحادیه جهانی؛ کشتی‌گیران بلاروسی هستند!

کد خبر : ۱۳۹۷۱۱۱

هرچند به نظر می‌رسد مسابقات جهانی امسال حتما با حضور روسیه برگزار شود، اما در لیست اولیه آزادکاران ثبت‌نام شده در مسابقات بلگراد، هنوز نامی از کشتی‌گیران روس دیده نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، مسابقات کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان طی روزهای 25 شهریور تا 2 مهر در صربستان برگزار می‌شود. سال گذشته هم بلگراد میزبان این رقابت‌ها بود که در غیاب روسیه و بلاروس، تیم‌های آمریکا و ترکیه قهرمان دو بخش آزاد و فرنگی جهانی 2022 شدند.

باتوجه به اینکه مسابقات جهانی هر دو رده سنی نوجوانان و جوانان طی ماه گذشته (مرداد ماه) در حضور کشتی‌گیران دو کشور روسیه و بلاروس اما بدون احتساب امتیاز تیمی آنها، در استانبول ترکیه و امان اردن به انجام رسید، به نظر می‌رسد مسابقات بزرگسالان جهان نیز به همین شکل برگزار شود و روس‌ها مانعی برای شرکت در آن نداشته باشند.

با این وجود، در فهرستی که به تازگی اتحادیه جهانی کشتی از نفرات ثبت‌نام شده در مسابقات منتشر کرده، تنها نام کشتی‌گیران بلاروسی دیده می‌شود که با عنوان بی‌طرف (AIN) در رقابت‌ها حاضر خواهند بود.

این احتمال وجود دارد که باتوجه به اینکه هنوز تکلیف دو وزن 74 و 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد روسیه مشخص نشده بود، روس‌ها فهرست خود را دیرهنگام به اتحادیه جهانی اعلام کرده باشند.

شواهد و قرائن که نشان می‌دهد روس‌ها امسال در مسابقات جهانی حضور دارند، ضمن اینکه درج اسم کشتی‌گیران بلاروسی در این فهرست هم تایید بازگشت دو کشور محروم به عرصه مسابقات است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز