خبرگزاری کار ایران

ساوتگیت: بهترین پست برای بلینگام شماره هشت هجومی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۱۵۰

سرمربی سه شیرها معتقد است که بلینگام باید در پست‌های هجومی خط هافبک به میدان برود تا بیشترین کارایی خود را داشته باشد

به گزارش ایلنا، گرت ساوتگیت تاکید می‌کند که پس از تساوی مقابل اوکراین می‌داند که چگونه بهترین بازی را از فیل فودن و جود بلینگام بگیرد. سه شیرها شب گذشته در دیداری دوستانه با نتیجه 3-1 اسکاتلند را با گل‌های فودن، بلینگام و هری کین شکست دادند. بلینگام در این بازی‌ که به مناسبت صد و پنجا‌‌همین سالگرد اولین بازی بین‌المللی فوتبال در سال 1872 بین انگلیس و اسکاتلند برگزار شد، جایزه بهترین بازیکن میدان را کسب کرد.

ساوتگیت پس از بازی به تمجید از فیل فودن و جود بلینگام پرداخت. او با تمجید از فودن که به اعتقاد سرمربی انگلیس در پست مناسب خود بازی کرد، گفت:

بسیار از او راضی هستم چرا که این هفته سوالات بسیاری درباره او از ذهنم می‌گذشت. فودن یک گل به ثمر رساند و به نظرم عملکردش واقعا خوب بود. او بدون توپ هم برای ما خوب کار کرد و فکر می‌کنم گاهی اوقات این ویژگی او نادیده گرفته می‌شود.

بلینگام در پست هافبک تهاجمی به میدان رفت و با یک گل و یک پاس گل به انتخاب ساوتگیت مهر تائید زد. این دقیقا همان پستی است که از او در رئال مادرید استفاده می‌شود و تا به حال ۵ بار برای این تیم گلزنی کرده است. سرمربی سه شیرها درباره ستاره جوان خود گفت:

فکر می‌کنم پست شماره هشت هجومی که امشب بازی کرد، بهترین جا برای اوست. او دوست دارد رو به جلو حرکت کند و وارد محوطه جریمه شود. دریافت توپ او در آن مناطق کمی بهتر است و امشب توانایی پرس کردن او خیلی به ما کمک کرد. ما کمی سیستم خود را تغییر دادیم تا در تمام نقاط زمین به حریف فشار بیاوریم و او این کار را به خوبی انجام داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز