خبرگزاری کار ایران

مظاهری: دنبال آبروداری و کاری بزرگ در آسیا هستیم/ برای پیروزی به هند می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۳۶۰

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی ابراز امیدواری کرد، این تیم در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریف هندی به پیروزی برسد.

به گزارش ایلنا، رشید مظاهری در حاشیه تمرین عصر امروز تیم فوتبال نساجی پیش از سفر به هند و رویارویی با تیم مومبای سیتی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما وضعیت خوبی داریم، روی بازی‌ها تمرکز کرده‌ایم و در حال آنالیز هستیم. دوشنبه با تیم مومبای سیتی بازی داریم و به آنجا می‌رویم که برنده شویم.

وی افزود: چند سالی که در لیگ قهرمانان بودم، هر سال که بازی می‌کردیم، این تورنمنت پیشرفت می‌کرد. در واقع لیگ قهرمانان به شکلی بود که هر سال نسبت به سال قبل پیشرفت و تغییرات زیادی داشت؛ مخصوصاً امسال که تیم‌های عربستانی بازیکنان زیادی جذب کرده‌اند. درست است آن انتظاراتی که از تیم‌های الهلال و النصر و الاتحاد وجود دارد، از ما نمی‌رود، ولی ما هم بیکار ننشسته‌ایم و دعا کنید که سربلند باشیم. ما بدنسازی خوب و پرفشاری داشتیم و فکر می‌کنم بدن‌ها در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خیلی بهتر می‌شود و خودم به شخصه انتظار بازی‌های خیلی بهتری از تیم را دارم.

دروازه‌بان تیم نساجی درباره حمایت‌ها از این تیم گفت: من حمایت را از رسانه‌ها می‌بینم، ولی بالاخره انتظاراتی که داریم، این است که بیشتر به نساجی پرداخته شود. ما هم نماینده ایران هستیم و دوست داریم آبروداری کرده و کار بزرگی کنیم.

مظاهری در مورد انگیزه حضور مقابل ستاره‌های بزرگی همچون نیمار تصریح کرد: وقتی ما به جام جهانی 2018 روسیه رفتیم، با اسپانیا و مراکش بازی کردیم. فکر می‌کنم در جدال با اسپانیا، با رئال و بارسا روبه‌رو شدیم. به نظرم کافی است که تیم یکدل باشد. من نمی‌گویم که الان می‌رویم تا کار خیلی بزرگی انجام بدهیم، ولی تمام تلاش خود را می‌کنیم. ما یک تیم هستیم و می‌خواهیم که کار بزرگی انجام بدهیم. من این جو مثبت در تیم را در جام جهانی دیدم و اینجا هم همین‌گونه است.

وی درباره شرایط خودش تصریح کرد: من شرایطی را در این یکی دو سال تجربه کردم که سخت بود، اما الان بهتر است و مطمئن هستم که سال خوبی دارم و خوب تمام می‌کنم. همچنین برای جام جهانی هم برنامه دارم.

مظاهری در پایان درباره تیم مومبای سیتی گفت: ما این تیم را آنالیز کرده‌ایم. تیم خوبی هستند و می‌توانیم در این بازی پیروز شویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز