خبرگزاری کار ایران

عبدی: خوشحالم که در سخت‌ترین گروه جام جهانی نوجوانان قرار گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۵۷۶

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان از تقابل تیم زیر ۱۷ سال ایران با تیم‌های برزیل و انگلیس در جام جهانی ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین عبدی درباره همگروهی شاگردانش با برزیل، انگلیس و نیوکالدونیا در جام جهانی نوجوانان 2023 گفت: ما در سخت‌ترین گروه این جام قرار گرفتیم و برزیل، دومین تیم پُرافتخار در این رده سنی است. از نیوکالدونیا اطلاعات کمتری دارم. اما خیلی خوشحالم اگر قرار است قرعه گروه‌ها سخت باشد، در گروهی افتادیم که سخت‌ترین گروه بین آنهاست.

وی در ادامه تصریح کرد: خوشحالی من از این بابت است که تیم با اقتدار ایران توانسته یکی از بهترین‌های آسیا لقب بگیرد و در تمام بازی‌هایش فقط یک باخت داشت؛ آن هم مقابل ژاپن که در سید یک جام جهانی قرار دارد. قبل از جام ملت‌های آسیا توانستیم این تیم را در یکی از جام‌ها ببریم، اما در نیمه‌نهایی مسابقات آسیایی با اتفاقات رخ داده، به آن تیم باختیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران عنوان کرد: الان خوشحالم که می‌توانیم مقابل برزیل و انگلیس بازی کنیم و اقتدار خود را نشان بدهیم. باید تمام تلاش خود را کنیم تا تیمی که درست کرده‌ایم و با این اقتدار بازی می‌کند، بتواند نتایج در شأن کشور و هم‌وطنان عزیزمان به دست بیاورد. امیدوارم بتوانیم این جام را با موفقیت به پایان برسانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز